Spring naar bijdragen

Je eigen Jeep poster


Beest
 Share

Recommended Posts

Hij is leuk,

En van de J.C.N. 2006 is hier niet aan gekomen. ph34r.gif

Ik verwacht dat er wel een paar leuke pics bij komen, eens kijken als ik volgende week ook een plaatje kan maken.wordt wel een voor de wintermaanden. biggrin.gif

(op dit moment 1.20 cm sneeuw)

Ik zat te denken aan de kalender. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das ech onder de gordel, ik ben ontzet

Weet jij wat ze doen met valse wolven, nou............ da wil je nie wete!!!!!!!!!!!!!!!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrr

lol...heeft vast iets te maken met het steeds verder teruglopende aantal wolven in het wild..... laugh.gif

maarre...is wel een leuk idee voor volgend jaar toch ? smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt gelijk.

Nu voorbereiden en dan straks afronden, das beter dan half december met een voorstel komen

Valt ook niet altijd mee hoor Ruud.....

Heb in November geloof ik vorig jaar een oproep gedaan op het forum hier om een gezamenlijke jeepforum-kalender te maken...kosten...iets van 15 euro....

Reacties.....ik geloof 3 of 4 dus wat dat betreft zitten er hier op het forum mensen met een grote bek en een kleine geldbuidel ofzo ???

kweet het ook niet.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt ook niet altijd mee hoor Ruud.....

Heb in November geloof ik vorig jaar een oproep gedaan op het forum hier om een gezamenlijke jeepforum-kalender te maken...kosten...iets van 15 euro....

Reacties.....ik geloof 3 of 4 dus wat dat betreft zitten er hier op het forum mensen met een grote bek en een kleine geldbuidel ofzo ???

kweet het ook niet.... sad.gif

bij deze dan .... ...

(is het wat om er een te maken met de jeeps van het forum ? laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt ook niet altijd mee hoor Ruud.....

Heb in November geloof ik vorig jaar een oproep gedaan op het forum hier om een gezamenlijke jeepforum-kalender te maken...kosten...iets van 15 euro....

Reacties.....ik geloof 3 of 4 dus wat dat betreft zitten er hier op het forum mensen met een grote bek en een kleine geldbuidel ofzo ???

kweet het ook niet.... sad.gif

Ho ho , het waren er iets meer.

Op dit onderwerp kwam ook reactie,

reactie

Alleen hebben wij hier niets meer van vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ho..ho....

ik heb je 2 dagen na je mail bericht gedaan

Klopt 100% !!!!!Anderen deden dat niet....hun keuze..... ik heb je destijds ook een mailtje gestuurd dat het niet doorging vanwege te weinig animo...helaas.

Ik weet nog dat ik jouw foto had, die van jeepie en nog 2 of 3 anderen.....dus ejg, with all respect....maar het waren er dus niet een paar meer...

zo simpel is het.....niks meer of minder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan achteraf gaan zeuren zeker........tsssss.. ph34r.gif

Niks zeuren !

Ik heb toen aangegeven (en meerdere met mij) dat wij er 1 willen.

Er zou everleg zijn geweest, tussen jeepclub en forum.Heb ik niks over gehoord, jij wel ??????

Maar goed.....

Dit jaar is nog jong, dus nieuwe kansen...

Bij deze; 1 kalander voor 2007 biggrin.gif

Indien je foto's wilt, geef maar door, zal er een paar maken en sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks zeuren !

Ik heb toen aangegeven (en meerdere met mij) dat wij er 1 willen.

Er zou everleg zijn geweest, tussen jeepclub en forum.Heb ik niks over gehoord, jij wel ??????

Maar goed.....

Dit jaar is nog jong, dus nieuwe kansen...

Bij deze; 1 kalander voor 2007 biggrin.gif

Indien je foto's wilt, geef maar door, zal er een paar maken en sturen

Kijk even naar links van mijn posts.....daar staat Darkwolf......ik behoor niet tot de jeepclub of jeepforum organisatie en dat topic was 100% op mijn eigen initiatief....

Er staat dat indien je eraan mee wilde doen je een foto moest posten of naar mijn email moest sturen....JOUW foto heb ik nooit gehad..laat dit duidelijk zijn...derhalve heb jij dus niets te meuten....

Dit in tegenstelling tot 87 wrangler,ozzy en bv. jeepie die wel een foto stuurden en zelfs niet klaagden toen het hele gebeuren niet doorging.

Tevens heeft Ruud halverwege inderdaad beweert samen met het forum een kalender te zullen maken die er ook nooit is gekomen....vandaar ook mijn allereerste opmerking in dit topic!!!!

Dit was mede debet aan de redenen waarom ik ermee stopte....

Wil je dus klagen dan stuur ik je graag even door naar Dutch rebel....hoewel ik denk dat ook hij een gegronde reden zal hebben waarom die kalender er nooit gekomen is...

Kortom...niet zeiken over dingen waaraan je geen deel hebt genomen.....achteraf gaan zitten zeiken dat je wel wilde kan iedereen....maar dan had je toendestijds een foto moeten sturen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorstel,

Jeep Club Nederland en Jeepforum maken gezamenlijk de Jeepkalender 2006 !!!!!!!!!!

Wij als Jeepclub verzorgen produktie en distributie en Jeepforum verzorgen de plaatjes

Een jury uit forummers tevens JeepClub leden zorgen voor de selectie.

Foto's te zenden naar Webmaster@jeepclub.nl

Indien voorstel gevolgd kan worden, verzoek ik Jeep Forum Administrators en Moderators dit te bevestigen op forum

Wij zullen oproep plaatsen via www.jeepclub.nl

NB het is nog geen 24.00 uur dus dit voorstel is serieus

Dit gaat de verkeerde kant op.

Laat ik duidelijk zijn.... het klopt, jij hebt geen foto van mij gekregen.

Toendertijd had ik een standaard WJ. Leek mij niet intr. voor een kalender.

Is dus ook geen zeuren of klagen, is gewoon het verhaal zoals het is overgekomen.

Nogmaals, het jaar is nog jong.

Dus laten we opnieuw beginnen met de kalenders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...