Spring naar bijdragen

is het jullie ook al op gevallen ?


willy auwerx
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers ? telkens als ik het Forum van ons Jeepers opstart krijg ik een dosis Land Rover reclame over mijn schermtje uitgespat ? is er niemand onder jullie die dit kan voor komen ? Niet dat ik iets tegen deze mooie uitstraling van een 4x4 heb , maar alleen omdat ik er nog altijd nachtmerries aan over gehouden heb na het bezit ervan , een type 88 , en laat mij U verzekeren , ik heb er meer ondergelegen dan erin . Conclusie NOOIT meer !!! Groetjes Willy . wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je verzekeren dat die reclame niet door het forum veroorzaakt wordt.

Je gebruikt gewoon de link www.jeepforum.nl om naar het forum te surfen?

Download dit programma eens -> Hitman Pro installeer het en laat het (zonder dat je andere dingen gaat doen) je hele pc eens scannen.

Kan heel goed spyware zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hitman pro ? zeker en vast misschien goed . maar ik heb nog steeds Win 98 tweede uitgave . en voor hitman is ,NT, van toepassing zoals ik gemerkt heb , dus ?

Volgens mij ook.. maar die ad-aware van jeepie.nl kun je zeker wel draaien met W98, scheelt al heel veel.

Er draait wat mee op jou computer, op het werk heb ik ook nog W98 en géén last van enige pop-up/reclame etc etc.

Dit hoort btw in About Jeepforum... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd vermoedelijk spyware. Hitmanpro of alleen ad-aware helpen prima. Windows Defender van Microsoft is ook een alternatief.

Norton Internet Security haalt ook wel een heleboel weg (ook advertenties die wel op een site horen); nadeel is wel dat 't een vrij zwaar programma is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarre...over landrovers gesproken....

Hebben jullie het begin en eind filmpje voor de reclame gezien bij veronica??

Aan het begin van het reclame blok :

-landrover met pech...eigenaar baalt....mooie dame loopt erbij vandaan en gaat liften.. smile.gif

Eind van het reclame blok :

-er stopt een gozer met een jeep wrangler...dame stapt in en gaat met hem mee... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarre...over landrovers gesproken....

Hebben jullie het begin en eind filmpje voor de reclame gezien bij veronica??

Aan het begin van het reclame blok :

-landrover met pech...eigenaar baalt....mooie dame loopt erbij vandaan en gaat liften.. smile.gif

Eind van het reclame blok :

-er stopt een gozer met een jeep wrangler...dame stapt in en gaat met hem mee... laugh.gif

Toppie he........

Dag laro.....dag wijffie.....ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...