Spring naar bijdragen

Hulp gevraagd


roger_s
 Share

Recommended Posts

Beste jeepers,

Ik heb na lang zoeken mogelijk een goede cherokee XJ gevonden. Deze staat echter in Hilversum en ik woon heel ver in het zuiden (Maastricht).

Wie o wie kan/wil de moeite nemen om eens te gaan kijken en zijn oordeel te geven?

Bij voorbaat dank

Roger

ik bedoel dus iemand die in de buurt woont, zelf kan ik de moeite natuurlijk ook nemen, tis alleen een eind rijden als het niks blijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja , dat valt niet mee natuurlijk , voor een ander een Jeep beoordelen. Als het een wrak is , is het niet zo moeilijk , maar aan alle Jeeps mankeert meestal wel wat. Eigenlijk moet je zelf gaan kijken vind ik. .(maar ja , das alleen maar mijn mening) Als je er geen ervaring mee hebt wil er vast wel iemand mee , dat zeker

Als Jeeper moet je er aan wennen soms afstanden te rijden om iets te bekijken of op te halen. Ikzelf woon in Friesland en ik kachel ook geregeld half Nederland door voor een onderdeel. Maar dat is ook weer een van de charmes van het Jeepen. Je ontmoet allerlei verschillende mensen met dezelfde interesse , en ik vind dat altijd wel wat hebben.

Voor mij is het een van de pluspunten van Jeeprijden ipv gewoon autorijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet technisch aangelegd. De optische staat is erg goed voor ijn leeftijd (89). Heeft 170.000Km gereden. Dat ik zelf moet gaan begrijp ik wel. Maar ik had gehoopt dat iemand in de buurt van Hilversum een kijkje zou kunnen nemen.

Ik had overigens al het vermoeden dat ik dit topic verkeerd geplaatst had :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor motor zit erin? 170dk op zich hoeft helemaal geen probleem te zijn. Maar ja , als je niet technisch bent aangelegd is het inderdaad aan te bevelen dat iemand die iets van Jeeps weet even met je gaat kijken. Ik weet zo niet wie van de forummers in die buurt woont en even wat tijd kan vrij maken.

Wie helpt even deze aspirant Jeeper uit de brand??? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch die moeite nemen vanuit Limburg om zelf te gaan kijken

Je zou kunnen vragen of Erwin Maasbach van Maasbach 4x4 in Amersfoort. met je meegaat Die moet je dan wel betalen maar dan weet je exact wat er aan de hand is met die auto. Zo'n auto zit maar zo € 2000 achterstallig onderhoud aan.

Ook een optie is dat je tegen de verkoper zegt dat je hem wilt kopen mits hij inorde is en een controle bij Maasbach ondergaat voor jouw rekening. Als de verkoper er van overtuigd is dat de auto goed is kan hij daar geen bezwaar tegen hebben en voor hem is Hilversum Amersfoort om de hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch die moeite nemen vanuit Limburg om zelf te gaan kijken

Je zou kunnen vragen of Erwin Maasbach van Maasbach 4x4 in Amersfoort. met je meegaat Die moet je dan wel betalen maar dan weet je exact wat er aan de hand is met die auto. Zo'n auto zit maar zo € 2000 achterstallig onderhoud aan.

Ook een optie is dat je tegen de verkoper zegt dat je hem wilt kopen mits hij inorde is en een controle bij Maasbach ondergaat voor jouw rekening. Als de verkoper er van overtuigd is dat de auto goed is kan hij daar geen bezwaar tegen hebben en voor hem is Hilversum Amersfoort om de hoek.

www.maasbach4x4.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...