Spring naar bijdragen

mening gevraagd...


hbiesheuvel
 Share

Recommended Posts

OK - we hebben een leuke 2.5L Laredo gevonden. Heeft ongeveer 80.000 km gelopen en is van 1991.

Ik heb de huidige eigenaar maar 's gebeld want van dat blindstaren op een internetpagina bij Marktplaats wordt

je ook niet veel wijzer.

Aantal zaken waren vorig jaar vervangen (kruiskoppeling achter, accu, startmotor) dus die kunnen er voorlopig

weer tegen.

2 zaken waar hij gelijk eerlijk over was: motor zweet een beetje en er zit een barstje in de voorruit.

Voorruit maak ik me geen zorgen over, maar van een zwetende motor ga ik zelf een beetje zweten.

Is dit iets wat normaal is bij een Jeep van deze leeftijd of hoort het eigenlijk gewoon niet?

Kortom, zeggen jullie van "geen zorgen om maken, ze lekken allemaal wel een klein beetje" of kan ik beter

gewoon nog een tijdje verder zoeken?

jeep25l.jpg

jeep25l_1.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon even kijken waar de Jeep een beetje zweet.

Als hij bij de klepdeksel zweet is het niet zo erg ,maar bij de koppakking is natuurlijk wat minder.

Probeer goed te kijken waar het vandaan komt en dan kan je meestal wel inschatten wat de kosten zijn.

Voor de rest is het een knap Jeepie.

En altijd nadenken als jij iets koopt ben jij ook diegene die de rekeing betaald als er kosten aan komen.

Probeer daar mee een beetje op af te dingen zou ik zeggen.

Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...