Spring naar bijdragen

Warn 9.0 RC rock crawl lier


Recommended Posts

Heb er niet al te veel verstand van, maar ziet er idd mooi ui.

Mij lijkt het touw wat aan de (erge) korte kant, of zie ik dat verkeerd?

50' .. dat is zo'n 16 meter? Da's niet echt lang, maar zal ongetwijfeld met de compactheid van de lier te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50' .. dat is zo'n 16 meter? Da's niet echt lang, maar zal ongetwijfeld met de compactheid van de lier te maken hebben.

ja maar je hebt een sleeplint bij je Hang je ergens aan en hebt eigenlijk maar kort stuk van je lierkabel nodig

en je spaart stroom in je accu. met lange stukken op en af lieren vreet je accu stroom.. En de meeste kracht zit op je lier als er veel afgewikkeld is. Hoe meer touw hoe minder de trekkracht of je moet hem helemaal uit rollen.

Als ik zie wat ik effectief gebruik dat zijn de eerste 10/15 meter. Motor is 4,6 pk net als de 9.5 TI

Hele lier weegt maar 25 kilo

Nadeel HIJ IS ROOD

M'n Makro liertje GEW 10.000 lbs is vandaag terug van reparatie kostte € 5,00 alleen nieuwe masse draden

zag er inwendig nog gezond uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er niet al te veel verstand van, maar ziet er idd mooi ui.

Mij lijkt het touw wat aan de (erge) korte kant, of zie ik dat verkeerd?

dat is omdat het een lier is die ontwikkeld is speciaal voor de 'rock crawling' series hier in de US en in de rest van de wereld smile.gif Dan heb je geen 25-30 meter touw nodig.

Je ziet deze 'kleine' winches vooral op de rock buggies, die er een voor en een achter op het voertuig hebben smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...