Spring naar bijdragen

assen 2,5/4.0l


Menno
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Nee hoor... je hebt een PM terug!

En assen van het oude type passen gewoon, mits de remmerij er compleet bij is. Daar zit namelijk het verschil (Andere trommels, voeringen, schijven en klauwen. Het spul van een nieuw type as kan niet worden overgezet, omdat de lagers enzo ook anders zitten gemonteerd. Voordeel van de oude assen is, dat er geen C-clips inzitten!

Overigens zijn de oude remmen niet slechter, alleen anders. Chrysler heeft destijds gemeend om de remmerij meer standaard te maten met o.a. de voyager, zodat de dealers minder onderdelen op de plank hoeven te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja precies hebben jullie gelijk in

maar ik heb me keuze gemaakt en een set gekocht, volgende week ophalen ergens bij eindhoven.

en dat binnen werk moet ik dan maar bekijken als ik me ls erin bouw

ik zou niet weten hoe je het anders moet zien ? of ik moet hem daar alsnog uit elkaar halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja precies hebben jullie gelijk in

maar ik heb me keuze gemaakt en een set gekocht, volgende week ophalen ergens bij eindhoven.

en dat binnen werk moet ik dan maar bekijken als ik me ls erin bouw

ik zou niet weten hoe je het anders moet zien ? of ik moet hem daar alsnog uit elkaar halen!

hallo

ik ben op zoek naar een versleten vooras van een wrangler alleen de as is goed er moet geen diff in zitten geen steekassen en geen remmen de staat mag slecht zijn heb je niet wat emails gekregen waar er zo eentje tussenzit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...