Spring naar bijdragen

Aankoop met het hart


El Diablo
 Share

Recommended Posts

Eindelijk! Na jaren van wikken en wegen, zijn wij (mijn vrouw en ik) toch overgegaan op de aanschaf van een Grand Cherokee: een 5.2i V8 Limited uit 1997. Benzineprijzen en wegenbelasting nemen we voor lief.

Ik heb me gelijk maar aangemeld op dit forum, op zoek naar nuttige info.

Het is voor ons absoluut een aankoop vanuit het hart. Nu maar hopen dat ons hart ons niet in de steek laat!

Ik ben van plan jullie belevenissen met de Jeep regelmatig te volgen en ik zal mijn best doen om een zinvolle bijdrage aan dit forum te leveren biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, amper 2 uur lid van het forum en dan al zulke reacties! Dat kan niet meer fout gaan met die GC. Super!

En eh...., wat die foto's betreft: ik zal een accountje aanmaken bij Flickr en een linkje plaatsen. Overigens is het een hele gewone, standaard GC, maar oh,oh,oh,...wat is ie mooi! tongue.gif

En wat rijdt ie geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier El Diablo

Ik hoor het al echt mensen met het hart op de goed plaats.

Heel veel succes met jullie nieuw aanwinst en hoop jullie snel eens te treffen op een van de evenementen.

Want daar merk je pas echt wat een jeep kan.

Nogmaals welkom bij de club en veel leesplezier.

BULL

Welkom hier El Diablo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen vertel tegen je vrouw dat een jeep eiegenlijk is gemaakt voor het terrein en zich daar ook het beste voelt.

TIP:

Kom samen met je vrouw (en eventueel kinderen) kijken naar een van de evenementen van de jeepclub.

Dan gaat het van zelf wel kriebelen om te kijken ( oo kan onze jeep dat ook ) jij meteen natuurlijk schat en hij kan nog veel meer.

Weet dat elk evenement zeer goed wordt begeleid door getrainde marshall dus je krijgt goed begeleiding in het terrein.

Als je voor het eerst rijdt kom je in een beginnersgroep.

Die allemaal nog nooit terrein hebben gereden en dus ook voor de eerste keer gaan.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals beloofd nog twee (matige kwaliteit, want telefoon) foto's van onze nieuwste trots:

image0308la.jpg

image0314ss.jpg

Het is een standaard uitvoering. Ik wil er de komende maanden nog sidesteps (heet dat eigenlijk zo?) op plaatsen en ik zou het reservewiel graag op de achterklep willen hebben ivm de ruimte. Ik weet niet of dat mogelijk is, wellicht dat iemand van het forum mij daar op kan antwoorden?

Ik weet überhaupt nog niet veel over de (on)mogelijkheden van en bij een GC, maar dat gaan we allemaal lekker ontdekken!

Ik lees op dit forum ook veel over het Garageboek van Haynes. Is dit een aanrader voor iemand die één van zijn twee linkerhanden om gaat zetten naar een rechterhand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nais Jeep......

idd het is een onding in de kofferbak

ik wou m ook eerst achter de auto hebben, maar het leek me te lastig waneer je vaak in de koffer moet zijn (2 handelingen doen om koffer los te krijgen)

ik heb gekozen om m op dak te bevestigen....

gebruik zoek functie maar eens dan zal je verschilende voorbeelden te zien krijgen.

ps

Ogdak heeft z'n bumper te koop staan met carrier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie auto!!

En dat reservewiel...tja...

Een Haynes manual is in ieder geval aan te raden als je een keer wat wilt sleutelen, al issie niet in alle gevallen helemaal te vertrouwen ( met name elektrisch, is m'n ervaring...) Verder zijn het voor de gebruikelijke werzaamhaden én veel reparatie's prima naslagwerken hoor!

Originally posted by Beest

ps

Ogdak heeft z'n bumper te koop staan met carrier

Da's inderdaad een hele mooie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx.

Morgen kan ik hem weer halen. Zat nog geen trekhaak op. Wordt een lange nacht sad.gif

Ben wel aan het twijfelen over een tirecarrier. In het dagelijks gebruik vind ik het niet zo'n ramp dat het reservewiel achterin staat, het gaat met name om de vakanties en de weekenden in de Ardennen. Maar.....als ik m'n wiel achterop plaats heb ik geen ruimte voor de fietsen en als ik het wiel op m'n dak plaats heb ik weer geen plaats voor m'n box.

Het leven zit vol met moeilijke keuzes blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p2180005_small.jpg

PhilLachagarack1.jpg

drom wil ik ook zoiets kan je meer op dak gooien

Psies,

Ga er zelf een in elkaar flansen. Ook gelijk een mooi schuin voorkantje er aan maken van alu om de lucht weerstand te verbeteren van een tank naar een Lada. Bodem van alu plaat, evenals de zij en achterkant. Hoef je tenminste niet gelijk die kleine dingetjes vast te maken. Blijven lekker in de bak liggen dan. (niet boven 40 natuurlijk)

Banden probleem heb ik opgelost door twee spuitbussen achterin te gooien. Opletten dat je de goeie neemt. Anders kan je een nieuwe band kopen. Die ik gebruik zorgt voor een soort latex afdichting en kan gerepareerd worden. Merk is me even ontschoten.

Mooie JEEP, in het groen is hij trouwens ook erg mooi hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...