Spring naar bijdragen

Lucht


Recommended Posts

Op de ingang van het luchtfilter zitten 2 aansluitingen met slangen. ! gaat naar voren naar net onder de linker koplamp en de ander naar achter onder de montage plaat van het luchtfilter door tot naast het koelvloeistoftankje. De slang naar het tankje is afgedopt met een stop waar een klein gaatje in zit 2a3mm wie kan mij vertellen wat dit is. Zomerzuig en winterzuig?? kan ik ze allebei gebruiken ?? blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogal onduidelijk dus. Ik heb een "92 YJ Laredo 2.5 ltr met linksvoor een luchtfilter. Aan de voorkant komt een verbinding uit die bestaat uit een T-stuk. 1 deel gaat rechtdoor, net onder de linkervoorlamp door en het andere stuk gaat een klein stukje recht naar beneden en dan met een haakse bocht onder de montageplaat van het luchtfilter door. Ik heb nu de radiator er toch uit liggen dus zal wat foto's maken ter verduidelijking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals mijn vraag: waar dient die aanzuig voor die afgedopt is en die onder de montageplaat van het luchtfilter doorloopt. Wrangler 2.5 ltr "92 laredo

Foto's krijg ik er hier niet in dus ik zal wel iets fout doen. (65 kb jpg plaatjes) Ik kan ze wel mailen natuurlijk zien? baitrebel@gmail.com

Voor alle info alvast bedankt. Grt Bert.

Na alle uitleg te hebben gelezen, een fotolink

jeep11qm.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/8284/jeep22vo.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...