Spring naar bijdragen

Adventure Tours Macedonie


tMoerkens
 Share

Recommended Posts

Het heeft even geduurt maar eindelijk gaan we van start.

www.adventuretoursmk.com

Ik heb ook een hoop foto's op de pagina. Ga hiervoor naar de foto gallery.

Voor 4x4 Foto's naar de folder Tony Moerkens, ongeveer elke maand zet ik er foto's bij.

002karadica8ad.jpg

jeep08.jpg

Ik heb een deel van de tour twee weken terug gereden. Enkele pasen waren nog besneeuwd. De totaal kosten vielen mee en het minimum aantal deelnemers kan terug gebracht worden naar 6.

Er worden wel veranderingen aangebracht in het programa. Mijn Partner hier had er niet echt een idee van wat 4x4 rijden inhoud. De tour wordt er dus alleen maar beter op.

Het is veilig om hier naar toe te rijden.

Zelf ga ik via Hongarijen door Servie. Dit geeft minder oponthoud dan via Slovenie en Kroatie, zeker in de zomer. De boot van Italie naar Griekenland is duur, kost extra tijd. En het aantal gereden KM is gelijk.

Er staan nu een hoop extra foto's op de WebPage. www.adventuretoursmk.com

Het is echt allemaal Macedonie al lijkt het af en toe Moab, USA

volkovo5cd.jpg

Ik ben net terug van Karadica (berg) en ga morgen weer naar Matka. Er was een hoop regen. Altijd leuk waneer een vrachtwagentje je vraag even te wachten voor het geval hij vast komt te staan.

Over een week of twee is het over met de modder. Dat is ook beter in de bergen, het rijden kost te veel tijd. Zeker met een hoop mist.

006karadica7yg.jpg

Er is hier genoeg ruimte om lekker te 4x4-en. En geen gezeur over vrij, gedoogd of niet toegankelijk!

Indien je wilt vissen heb je eigenlijk wel een vergunning nodig.

Ik moet dus even navragen hoe diep je met de Jeep in het water moet staan voor zo'n vergunning nodig is.

015%20Nakolec.jpg

002%20Volkovo.jpg

Het enige waar ik hier toegang moet aanvragen is Pelister Nationaalpark.

Het voordeel hiervan is dat we minder km asfalt hoeven te maken en anders niet tot het meer boven op de berg kunnen komen. Het hek gaat op dit moment slechts voor een handvol open (niemand prive). Ik heb het op zich al voor elkaar dat we er met de tour toegang hebben. Ik moet het nu alleen nog officieel laten bevestigen.

karadica6or.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je heb op modderpoel gezien dat dat het probleem niet is.

Had probleem met 1 foto waardoor de gehele text werd geweigerd.

Zoals met de JEEP. Als er een probleem is weet je het zo. Wat het probleem is, is meestal lastiger.

Daaraan danken garages hun bestaan.

Toch bedankt. Ben er uit. LUCHTFILTER !! ??

ga naar www.imageshack.us

kies bladeren , maar geen pics groter dan 800x600

dan >>> HOST IT en plak de link voor FORUMS in je bericht

mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...