Spring naar bijdragen

groeten vanuit...................................


Pullie
 Share

Recommended Posts

OK, technische problemen aan boord dus kun je 12 uur lang stand by gaan zitten, veel tijd om te denken en beetje te dagdromen. dus maar een beetje gaan surfen en kom dus weer hier terecht.

Dus weer tijd voor een nieuw topic (ik verveel me echt kapot hier smile.gif )

Volgens mij zijn jeepers best avontuurlijke mensen en komen ze ook nog wel eens ergens, dus als je een keertje niet thuis of op kantoor bent laat hier eens een bericht achter (liefst met foto natuurlijk) met waar je zit en waarom je er zit.

De aftrap:

Groeten vanaf de Seaway Falcon, we liggen voor de kust van noorwegen om een 6" leiding te leggen die als antivries leiding moet gaan dienen voor het gas van het Ormen Lange gasveld 160 km naar noorwegen te transporteren waar het geconditioneerd wordt, we hebben nu ongeveer 38 km gelegd.

we zitten nu nog aan de kant van kristiansund: ormen2.jpg

Het rood/blauwe is het gasveld....

Nou ja, hopelijk nemen meer mensen de moeite om eens de groeten te doen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pullie....beetje koud daar zeker ? laugh.gif

Ontopic/

Ik zat gisteren nog met de truck in frankrijk....'t is hier (en daar ook trouwens..) prachtig weer en alle jeeps rijden ..........dicht ???? behalve de mijne geloof ik....

Ik heb dit hele jaar nog maar 2 jeeps zonder dak/deuren gezien en 1 daarvan was mijn eigen... dry.gif

Wanneer zit de job er ongeveer weer op ??

Heb maandag nog suply's ( spareparts en provisie ) naar de ''Dicovery'' gebracht in Amsterdam, die jongens en meiden doen hetzelfde soort werk...gingen naar de kust voor Dundee..

Groetjes uit spike-city..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn jeepers best avontuurlijke mensen en komen ze ook nog wel eens ergens, dus als je een keertje niet thuis of op kantoor bent laat hier eens een bericht achter (liefst met foto natuurlijk) met waar je zit en waarom je er zit.

Avontuurlijk valt wel mee (zeg maar tegen)

Momenteel zit ik (en vrouw en kids) in Turkye.

Gewoon zon , zwembad en lekker eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat vanaf vorige week woensdag tot aan gisteravond in Nürnberg....want werk

Maar alsnog de groeten uit Nürnberg!!! (had laptop mee genomen, maar niet aan toegekomen....)

Daar maar 1 YJ zien rijden, en idd ook met de hardtop er op ph34r.gif Vervolgens gisteren nog 2 op een oplegger in de buurt van Erfurt, ook met hardtop overigens....

Nu weer in Lochem, weer bij de Jiepie's

Dus; GROET'N UUT LOCHEM!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...