Spring naar bijdragen

foto's op het forum


Eelco
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

welke site(s) gebruiken jullie om foto's op internet te plaatsen en vervolgens op het forum? zijn deze sites gratis? ik wil er ook zo een, kan ik mijn foto's ook plaatsen. ik kan mijn foto's wel plaatsen op een lycis site, maar dan doen ze het niet op jeepforum zei mav.

groetjes Eelco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Eelco,

Foto's van evenementen e.d. kun je naar mij mailen (mav@jeepforum.nl) dan zorg ik dat die in de gallery opgenomen worden.

Als je eigen foto's op het forum wilt plaatsen heb je inderdaad wat webspace nodig. Ik zie dat je zonnet als internetprovider hebt voor adsl. Bij hen krijg je 20 MB webspace bij het abonnement geleverd.

Daar zou je je foto's op kunnen plaatsen en ze dan linken op het forum.

Hoor wel als het niet lukt,

Greetzzz

Mav ©

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de meeste providers heb je een homepage.. daar kun je ze op kieperen en vervolgens daarnaartoe verwijzen..

Zo heb ik al mijn plaatjes staan op "http://www.groomlake.org/pics/..."

Als ik een plaatje op het forum wil gebruiken upload ik het daar naartoe en verwijs ik in mijn bericht daarnaartoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nog (lang niet) klaar.. ben niet zo snel met auto's maken.. smile.gif

Heb de ondeugd al wel in beeld, en de meeste slangklemmen al los.. eentje moet ik losdremelen en dat ding is natuurlijk net kapot... sad.gif krijg je als je gereedschap uitleent.

zit overigens een scheur van bijna 10 cm in die slang, en alle ingewanden hangen eruit.. smakelijk gezicht (foto's volgen... smile.gif )

morgen weer eens rustig verder gaan. De jeep staat inmiddels wel weer in de garage, op de makkelijke manier (gewoon even gestart.. 30 seconde moet kunnen.. smile.gif )

Groetjes geef ik door smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...