JeePee Geplaatst August 4, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 4, 2006 1 (!) m8 bout erin geschroefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst August 4, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 4, 2006 1 (!) boutje van m'n aandrijfas vastgedraaid. ... lekker, dingen vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hbiesheuvel Geplaatst August 4, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 4, 2006 vergeet bij de dif olie geen additive voor limited slip in je achter as nee, keurig toegevoegd! Vandaag voorste diff gedaan + remtrommels beetje opgeknapt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst August 4, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 4, 2006 AAN m'n Jeep helemaal niks. Maar wel IN m'n Jeep ............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 4, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 4, 2006 Aan mijn Jeep niets, wel min 6x langs gelopen. Wel de aquariumwaardigheid (woordwaarde x ?) van de Pullie Jeep bekeken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broekie Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 Gisteren de Katalisator er onder gemaakt. In deze ruimte moet de kat komen. Nu maar eerst de uitlaat een beetje aanpassen. En dit is het eindresultaat Dit was dat ff een korte impressie van bakken en braden met Broekie groeten, Bart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 Netjes hoor Bart!!! En t geluid van de Jeep..????? OF :bye2: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broekie Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 Netjes hoor Bart!!! En t geluid van de Jeep..????? OF :bye2: Het geluid is wel wat minder maar hij lijkt wel wat rustiger te draaien. Dus we zijn wel tevreden nu alleen nog ff door de keuring en we zijn blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 Alleen maar tevreden mensen, kijk dat horen we graag! Die keuring gaat helemaal goed komen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 vandaag waterpeil na 3 weken afwezigheid gemeten en me af zitten vragen waarom er wat bouten loszitten van de sidestep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martinus_ Geplaatst August 5, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 5, 2006 Ik heb het nogal druk gehad, -de rails geboort voor de nieuwe windjammer -bling bling hoodset gemonteerd ( schoonmaken van de bevestigingspunten was het meeste werk lol ) -quick disconnects gemonteerd ( merk gelijk dat de oude rubbers versleten waren, hij stuurt veel beter nu) -binnenbediening lier aangesloten -mijn koeiehoorn doet het -de handgas/cruisecontrol er opgezet ( springt uit als ik de rem aanraak ) morgenavond ga ik het zwaarste doen, schoonmaken, is wel nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broekie Geplaatst August 6, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2006 Linker kruisje vervangen. Eerste de as verwijdert Dan het kruisje eruit slijpen en de kopse kanten roestvrij maken. Dan rustig met dop 18 of 19 de lagerschaaltjes er uit tikken. En wel rustig tikken op een stuk hout dan beschadig je ook niks. Binnen zijde waar de lagerschalen in hebben gezeten roest verwijdert En toen het nieuwe kruisje er weer in getikt en kijk daar bij uit dat er geen naaldlagertjes omvallen in de lagerschaal. Als het kruisje er in zit meteen maar ff met de vetspuit erbij. Nu nog wiellager, stuurstang, remschijf/schoen en wiel eraan en rijden maar. groeten, Bart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 6, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2006 Klasse Bart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Nice!!! Maaruh... ff zeiken: Je disconnect's zitten verkeerd om!! De bolle kant moet richting de as i.v.m. het naar binnen komen van de spoorstang tijdens sturen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Nice!!! Maaruh... ff zeiken: Je disconnect's zitten verkeerd om!! De bolle kant moet richting de as i.v.m. het naar binnen komen van de spoorstang tijdens sturen!! LOL Das nie zeiken dat is opbouwende kritiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broekie Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Nice!!! Maaruh... ff zeiken: Je disconnect's zitten verkeerd om!! De bolle kant moet richting de as i.v.m. het naar binnen komen van de spoorstang tijdens sturen!! Ik heb ze zo geplaatst omdat de orginele stangen ook zo zaten.? Maar ik zal ze omdraaien bij deze dank je voor de opmerking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Heb de Jeep ontdaan van de sleurhut en heb em nog niet schoon gemaakt. Wel een nieuw neuswiel besteld voor de sleurbak Niet op voorraad omdat het een smalle is van 35 mm. Alsie er maar is voor Sclayn is ut fain Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Olie gecontroleerd: zit er nog in! Daarna maar eens gestart: Doet het nog goed ( na 2 weken.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 Alle "torx-vrienden " van rollbar, veiligheidsgordels, stoelframe etc, weer ruimschoots in de kruipolie gezet ivm met geheel kaal maken van interieur. Komt weer een mooi laagje belgische roestomvormer, zinkspray en Hammerite op.....hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst August 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2006 radio eruit gehaald.. hevig op zoek naar een code.. (wordt niks..ik en codes bewaren ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst August 8, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 8, 2006 Ik laat morgen Tony van B&S effe dat tandwieltje wat mn snelheidsmeter corrigeert plaatsen en een nieuwe dop op mn dif achter. Die lekt. En gelijk eens kijken waarom ik meer stuuruitslag heb naar rechts dan naar links. Viel Ogdak ook al op. En komt niet tegen de nokjes/boutjes van de blokering en banden blijven ver weg van mn bladveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst August 8, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 8, 2006 weer naar gekeken en geprobeerd om met alleen een linker hand te kunnen rijden, schakelen gaat echt niet met rechts moet ik nog 2 weken in die pooierbak blijven rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ozzy Geplaatst August 8, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 8, 2006 al een paar dagen bezig om mijn orginele schijven van de bodylift in te spuiten met wd40, ( hopen dat het spul los wil/......tis nog nooit los geweest morgen gaat de 2inch bodylift eronder foto,s volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst August 8, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 8, 2006 al een paar dagen bezig om mijn orginele schijven van de bodylift in te spuiten met wd40, ( hopen dat het spul los wil/......tis nog nooit los geweest morgen gaat de 2inch bodylift eronder foto,s volgen optimist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst August 9, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 9, 2006 Gehele rollbar losgeschroefd van de carosserie Bekleding er uit stoelen er uit ...en toen brak ik mn 45 torxsleuteltje op de torx bout van de rolautomaat van de gordel... kon ik dus stoppen Nu een torx besteld die wel tegen een luchtsleutel kan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts