Spring naar bijdragen

Twijfel...


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je kunt ook eens met leuke jeepers gaan rijden.

Dan ben je een beetje van de laro boys af.

Is echt een aanrader.

Ik weet zeker dat jouw twijfel voorbij is.

Even 60 euro lidmaatschap en je ziet het leven weer zonnig

in met je echte jeepvrienden.

gr

Hendrik

( dit consult was kosteloos)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja...ik zou zeggen....voor mij is er maar 1 !!!

het open rijden,de sound,de looks,de nukken,de power,etc.

Voor mij is een jeep net als een Harley...als je er eenmaal op hebt gereden ga je nooit meer op pad met een jap!!!

Dus ga straks lekker op tijd naar bed en morgen weer gewoon helder denken...

Oja...en Rob...dat er tussen de echte jeepers ook een paar zielepoten zitten....ach... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gif ben het met ogdak eens. Bij twijfel niet doen. Ik kan bijna niets toevoegen aan alles wat hiervoor is geschreven. Voor het overgrote deel ben ik het eens met wat ze stellen.

Waarom twijfel je eigenlijk?

Als je wat anders koopt dan een jeep, zal ik je bijdrage aan dit forum missen. Is dat niet genoeg reden om het niet te doen? wink.gifsleep.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook eens met leuke jeepers gaan rijden.

Dan ben je een beetje van de laro boys af.

Is echt een aanrader.

Ik weet zeker dat jouw twijfel voorbij is.

Even 60 euro lidmaatschap en je ziet het leven weer zonnig

in met je echte jeepvrienden.

gr

Hendrik

( dit consult was kosteloos)

How true...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He 87

Wat maak je nu .

dat je het alleen al loop te denken.

Gewoon niet doen man alles wat je er aangedaan hebt krijg je nooit terug en straks spijt koop je een ander kun je weer van vooraf aan beginnen.

Dus als je nu twijfelt schorsen die handel en je zal zien dat je na 3 mnd al weer kriebels krijgt

Dus je hebt eigenlijk geen keuze.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Rob wordt nou toch JCN lid man. Daar kunnen we je JEEPkennis goed gebruiken. En marshals zijn er nooit teveel.

en hou nou maar op over die rare ideeen van jeep verkopen.

Afschrijven doettie niet veel meer en wat je erin gestopt heb ben je toch kwijt. Of is Annette hem zat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam deze nog van jou tegen:

Altzheimer voordelen

o.a.

-Je kunt verstoppertje spelen met jezelf.

Sow, als je dit formulier nou ff tekent en aan mij terug stuurt, hebben we deze fase ook weer achter de rug en kunnen we weer aan t werk smile.gif

Aanmeldingsformulier Lidmaatschap

JeepClub® Nederland

Dhr/Mw/Mej.

Voornaam, voorletter(s) Rob

Achternaam Schel

Email adres *******

Bevestig email *******

Straatnaam en nr. *******

Postcode *******

Woonplaats Didam

Telefoon *******

Fax *******

Geboortedatum 26-aug-64

Model voertuig Jeep

Kenteken --

Bouwjaar 1987

Type YJ

Prototype nee

Nieuw of tweedehands

Is dit je eerste Jeep?

Indien Ja, welke wagen had je daarvoor? Dat durf ik niet in te vullen no.gif

Heb je reeds aan 4x4 rijden gedaan? yip

Indien Ja, sinds hoelang? langer dan 5 jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rob en we hebben mensen nodig die verstand hebben van Jeeps en niet van stoplichten

en............... als jij lid wordt van JCN wordt ik lid van 4x4 Veluwe

Daar kan ik niet mee helpen, ben ik al lid van unsure.gif

Kun je rustig beloven ben ik bang.......denk dat Rob geen lid DURFT te worden..... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bang dat 4x4 de Veluwe het zonder je moet gaan stellen, Hans...

Enne... Dat gezeur van "Je hebt een Jeep en dus MOET je lid worden" komt m'n Jeep gevoel ook niet ten goede.. Freedom was toch een typisch Jeep iets?? Nou, ik heb de vrijheid genomen om de club waar ik al jaren bij zit trouw te blijven... Ook al bezit ik een Jeep en rij ik met Laro's en soesjes.

Voor sommigen hier zou dat ook wel eens nuttig zijn: Op een proef verslagen worden door een 4x4 van een ander merk. Dat houdt je scherp en wakker! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik niet mee helpen, ben ik al lid van unsure.gif

Kun je rustig beloven ben ik bang.......denk dat Rob geen lid DURFT te worden..... tongue.gif

als ik had geweten dat jij daar lid was had ik het niet aangeboden maar een man een man een woord een woord

en... dan hebben ze bij 4x4 veluwe al 4 jeeps Rob Hendrik Hans en Ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne... Dat gezeur van "Je hebt een Jeep en dus MOET je lid worden" komt m'n Jeep gevoel ook niet ten goede.. Freedom was toch een typisch Jeep iets?? Nou, ik heb de vrijheid genomen om de club waar ik al jaren bij zit trouw te blijven... Ook al bezit ik een Jeep en rij ik met Laro's en soesjes.

Voor sommigen hier zou dat ook wel eens nuttig zijn: Op een proef verslagen worden door een 4x4 van een ander merk. Dat houdt je scherp en wakker! tongue.gif

Niks MOET, heb je helemaal gelijk in

Je vraagt zelf: HELP!!!! tongue.gif

Ik heb mn best gedaan........ :bye2: :bye2:

En verslagen worden op proeven door andere merken?

Gaan we op 25 juni zien. Ik kan héél goed tegen mn verlies hoor no.gifno.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UUuhhh de OJOC dan???? tongue.gif

Ik ben de laatste om iemand te dwingen (kan helemaal niet) lid te worden van wat dan ook. Ik ben het echter met Hendrik en Hans eens, dat je het Jeep gevoel wellicht wat optimaler beleeft bij een Jeep club (welke dan ook). En je hebt meer evenementen smile.gif

Maar ok, dat is een achterhaalde discussie.

Het gaat idd om de auto zelf;

- je hebt er uren en uren werk in zitten en veel geld

- je bent trots op je wagen

- je hebt m eindelijk in de staat waarin je m wilde hebben (o.a. 4.2 --> 4.0)

- je vind off roaden leuk

- het is je hobby

- o ja, er liggen nog 4 mooie Pirelli's op je te wachten, incl gescheurde velgen tongue.gif

Kijk anders voor een andere dd wagen(tje) er bij?

Ik denk idd dat je de beslissing al genomen hebt. Je dagboek is ook al te lang niet meer bijgewerkt..... cry.gif

Sterkte met de beslissing!

<span style="font-family:Garamond">If It's Wrong Loving My Jeep, Then I Don't Wanna Be Right</span>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, .....rare crisis.

Als ik zover kom - en dat komt wel als ie klaar is smile.gif dan weet ik tenminste al wat ik wil : MEER !! MEER JEEP! MEER CILINDERS! MEER POWER! MEER GEWELD! Een CJ met een hele vette V8!

Maar tot het zover is frutsel ik gewoon verder. Soms met plezier en soms met tegenzin. Soms met moordneigingen zelfs. Maar om de een of andere reden komt het wel weer terug.

Mijn goedbedoelde geldverslindende advies? Gebruik um nog een zomer en terwijl je dat doet denk je na: wat wil ik wat deze niet heeft en wat wil ik wat deze wel heeft.

En ......opeens weet je het : je koopt een Jeep! Een CJ met een vette V8! En dan begint het hele verhaal weer opnieuw. (want een V10 past er ook in laugh.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, .....rare crisis.

Als ik zover kom - en dat komt wel als ie klaar is smile.gif dan weet ik tenminste al wat ik wil : MEER !! MEER JEEP! MEER CILINDERS! MEER POWER! MEER GEWELD! Een CJ met een hele vette V8!

Maar tot het zover is frutsel ik gewoon verder. Soms met plezier en soms met tegenzin. Soms met moordneigingen zelfs. Maar om de een of andere reden komt het wel weer terug.

Mijn goedbedoelde geldverslindende advies? Gebruik um nog een zomer en terwijl je dat doet denk je na: wat wil ik wat deze niet heeft en wat wil ik wat deze wel heeft.

En ......opeens weet je het : je koopt een Jeep! Een CJ met een vette V8! En dan begint het hele verhaal weer opnieuw. (want een V10 past er ook in laugh.gif )

Ik had dit niet beter onder woorden kunnen brengen, Wrangler89, klopt helemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...