Spring naar bijdragen

Daar is ie dan....


Harley
 Share

Recommended Posts

Sorry dat het zo lang heeft geduurt maar druk op het werk enz. Je kent het wel.

Maar hij is er dan eindelijk. Een GC dark Iris 5,2 uit 97. Nou, eigenlijk hebben we hem al een maand ofzo. Gelijk het 1e weekend meegenomen naar een weekje weg. Op de camping flikkerde meteen het linkerkoplampglas eruit. Dit is ook meteen het enige wat we ermee hebben gehad. Bij de dealer aangekomen dacht ik dat dit wel weer gezeik op zou leveren, maar dat viel mee. Er werd meteen een complete koplamp unit uit een showroom exemplaar gesloopt en in die van ons gezet. Hulde dus voor Selles in Zwolle.

Mijn vriendin, nu 8 maanden zwanger, wil geen andere meer want ze zit zo lekker. En ik vind die V8 wel heel erg lekker. De benzinepomphouder ook trouwens. Tussen de 1 of 6.5 en 7.5 halen we ermee. We hebben echter nog niet echt grote afstanden afgelegd, dus misschien kan dit nog beter. Dit is ook meteen het enige nadeel aan het apparaat. Hij rijdt geweldig en de snelweg is een manier om tot rust te komen met de crui se controle en 2000 toeren. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...