Spring naar bijdragen

vakantie


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Nou..ben er weer.......

Erg leuk daar in de sahara.....zijn leuke bedragen voor mijn vriendin geboden maar heb ze toch maar gehouden...ze is best lief... smile.gif

Eten was helaas wat minder dus we zijn meteen de La Place ingedoken langs de snelweg bij hoofddorp... laugh.gif

Geen jeep gezien dus heb er geen een kunnen huren...wel een quad en das dan ook wel weer eens grappig...

Het is in ieder geval fijn weer thuis te zijn en bovendien ligt er een pakketje voor me klaar bij ups in Schiedam.... smile.gifsmile.gif

De komende week nog vrij en heb dus alweer wat nieuwe dingen te monteren.. blink.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed...laat maar weten wanneer je in de buurt bent...ik geloof dat gumy daar ook wel trek in heeft ?!

Was perfect utah...behalve het eten dan blink.gif juch!!!!

Foto's krijg ik niet op het forum omdat ze te groot zijn voor de picture hosts...kan ze helaas niet verkleinen op de computer... mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto's krijg ik niet op het forum omdat ze te groot zijn voor de picture hosts...kan ze helaas niet verkleinen op de computer... mad.gif

[offtopic]

Gebruik flickr.com

tot 20 Mb/maand uploaden gratis en een beperkt aantal sets.

Je kunt in originele grootte uploaden en dan kiezen uit een kleiner formaat om als img hier neer te zetten.

Ik ben er (wel als betalende "pro" gebruiker) erg tevreden mee en ook dezperado gebruikt flickr.

http://www.flickr.com/

en als voorbeeld mijn album: http://www.flickr.com/photos/grancandy/sets/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...