Spring naar bijdragen

Academy op Wegbanden???


Vulture
 Share

Recommended Posts

Je zal best wat vaker vastzitten dan iemand op AT's of MTs maar desalniettemin kun je gewoon een hoop lol hebben en er een hoop van leren.

Juist als je niet overal met 2 vingers in de neus door en overheen rijdt leer je meer dan wanneer dat wel het geval is.

Je zal ook waarschijnlijk niet alles kunnen rijden maar gewoon het kijken, praten en beleven is bijna net zo leuk als het rijden zelf....

Ik ben tot vorige week zondag ook steeds jeeploos meegeweest en heb een boel geleerd en een hoop lol gehad ondanks dat ik niet reed.

Dus ik zou gewoon gaan, o.a. bull en ogdag gaan ook dus er is altijd volk om je los te trekken. En je hebt straks als je wel goeie banden hebt leuk referentiemateriaal aan hoe het was zonder smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

heb een jaar geleden eens zo'n cursus van het 4x4 blad gedaan. Met standaard banden.

Hun terrein in Brabant. Erg leerzaam, vooral wat je auto kan ook.

En dat ging erg goed ook de lange helling en dat zag er behoorlijk uit. De laatste proef was een soort S.

Twee zandbanken en dat zag er op het eerste zicht lelijk uit , maar eenmaal met de Jeep erdoor geen probleem, in tegenstelling tot heel wat andere 4X$$.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...