Spring naar bijdragen

pullie- of poulie-trekker


 Share

Recommended Posts

Weet iemand welke maat pullietrekker ik nodig heb huh.gif om de pitmanarm loste maken?('88YJ) Je kan ze huren bij Bo-rent daar schijnt ie een kist te hebben met verschillende maten maar welke heb ik nodig blink.gif ? komend weekend (met hulp van blauwiskud en Utah) gaat de 4"lift er op (verlengde remleidingen ver wacht ik binnen twee dgn)de SYE en aangepaste aandrijfas(achter) biggrin.gif als het gaat verlengde shackles (ik heb keggen in huis en )en ben nou aan het voor bereiden om niet mis te grijpen...alle tips en weetjes en denk daar aan welkom tongue.gif .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij er heel afkomt wil ik de oude van je overnemen.

Ik heb een telescopische trackbar en dan heb je geen verlaagde pitmanarm nodig.

De mijne ( de originele) heb ik weggegeven omdat ik niet dacht hem nog nodig te hebben.

De man die hem wilde heeft hem er afgehaald met pulleytrekker en bleef timmeren op het metaal van de oude tot hij losschoot. Ik kan je niet vertellen wat voor maat trekker dat was maar was een zware.

Utah heeft die van hem er voorzichting afgeslepen. Ik zou maar beginnen met in de kruipolie te zetten. Sukses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij er heel afkomt wil ik de oude van je overnemen.

Ik heb een telescopische trackbar en dan heb je geen verlaagde pitmanarm nodig.

De mijne ( de originele) heb ik weggegeven omdat ik niet dacht hem nog nodig te hebben.

De man die hem wilde heeft hem er afgehaald met pulleytrekker en bleef timmeren op het metaal van de oude tot hij losschoot. Ik kan je niet vertellen wat voor maat trekker dat was maar was een zware.

Utah heeft die van hem er voorzichting afgeslepen. Ik zou maar beginnen met in de kruipolie te zetten. Sukses

Ik heb nog een verlengde liggen voor een verhoging van 4".

Die mag je voor weinig hebben als je wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler TJ

Nee ik heb er een verlengde onder maar die wil ik vervangen door de originele. Het gaat erom dat de hoek waaronder je trackbar staat gelijk is aan de stang van je pitmanarm naar je rechtervoorwiel. Dit wordt bereikt na plaatsing van verlengde pitmanarm door een bracket te monteren zodat je trackbar hoger vast komt te zitten.( Anders zou er spanning op komen te zitten en trekt hij de veerbladen naar elkaar toe.) Want als je omhoog gaat bij je pitmanarm dan wordt de hoek steiler en gaat hij trekken.

Als je een telescopische trackbar hebt kun je die bracket weglaten en de normale pitmanarm gebruiken omdat je de stang kunt uitschuiven en dan vastzetten. Die bracket gaat steeds loszitten dus die wil ik er tussen uit.

Het is dus bij een verhoging zo, van een bracket plus een verlaagde pitmanarm of geen van beiden ( bij een telescopische trackbar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler TJ

Nee ik heb er een verlengde onder maar die wil ik vervangen door de originele. Het gaat erom dat de hoek waaronder je trackbar staat gelijk is aan de stang van je pitmanarm naar je rechtervoorwiel. Dit wordt bereikt na plaatsing van verlengde pitmanarm door een bracket te monteren zodat je trackbar hoger vast komt te zitten.( Anders zou er spanning op komen te zitten en trekt hij de veerbladen naar elkaar toe.) Want als je omhoog gaat bij je pitmanarm dan wordt de hoek steiler en gaat hij trekken.

Als je een telescopische trackbar hebt kun je die bracket weglaten en de normale pitmanarm gebruiken omdat je de stang kunt uitschuiven en dan vastzetten. Die bracket gaat steeds loszitten dus die wil ik er tussen uit.

Het is dus bij een verhoging zo, van een bracket plus een verlaagde pitmanarm of geen van beiden ( bij een telescopische trackbar)

De uitleg van je ken ik wel hoor. Maar ik dacht dat je nog een verlengde nodig had.

Trouwens heb geloof ik nog een gewone liggen ook, kan je hem gebruiken?

Kzal eens in mijn kot gaan kijken of ik hem nog ergens vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...