Spring naar bijdragen

Spatbordverbreders Wrangler YJ


pacefic
 Share

Recommended Posts

Even kijken op de site van Bushwacker daar staat het hele verhaal op incl. handleiding en voorbeeld.

OZZY heeft ze op zijn CJ gemaakt,en dat staat echt super.

Je moet wel hele stukken uit je spatborden slijpen,maar dan heb je ook een heel stuk veerweg erbij gekregen.

Je moet maar eens bellen met Nico uit Wommels die verkoopt de bushwackers en kan ze ook voor je monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ze heel mooi maar in het terrein niks. Ze zijn duur. en breken gauw af.

Als je niks wilt slijpen of boren kun je Xenon Sport Flares kopen die zijn fexibeler en goedkoper.( 6 inch)

Wil je lekker breed en goedkoop dan is er een set van OMIX die is 7 inch breed en moet je beetje slijpen en boren bij achterscherm maar kost maar eur 250

Maar rij je een boulevard cruiser dan is Bushwacker heel mooi. Wel andere boutjes kopen want die roesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ze heel mooi maar in het terrein niks. Ze zijn duur. en breken gauw af.

Als je niks wilt slijpen of boren kun je Xenon Sport Flares kopen die zijn fexibeler en goedkoper.( 6 inch)

Wil je lekker breed en goedkoop dan is er een set van OMIX die is 7 inch breed en moet je beetje slijpen en boren bij achterscherm maar kost maar eur 250

Maar rij je een boulevard cruiser dan is Bushwacker heel mooi. Wel andere boutjes kopen want die roesten.

Thx voor je reactie,

Waar kan ik deze het beste kopen, kun je een adres of website vermelden?

.

Even kijken op de site van Bushwacker daar staat het hele verhaal op incl. handleiding en voorbeeld.

OZZY heeft ze op zijn CJ gemaakt,en dat staat echt super.

Je moet wel hele stukken uit je spatborden slijpen,maar dan heb je ook een heel stuk veerweg erbij gekregen.

Je moet maar eens bellen met Nico uit Wommels die verkoopt de bushwackers en kan ze ook voor je monteren.

Thx voor de reactie,

Heb je soms de telnr van Nico uit Wommels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er al iemand zulke verbreders op zijn YJ geplaatst?

Passen ze op de orginele gaten?

Moet er materiaal weggeslepen worden?

Ik heb de Cut Out Fenders van Bushwacker op mijn YJ gehad. Je moet een paar gaatjes boren. Materiaal wegslijpen is niet nodig, tenzij je grote banden monteert zonder de auto te willen liften (ik had 7.5" soa lift en 35"banden zonder iets weg te slijpen...)

Het zijn erg mooie spatbordverbreders, maar wel kwetsbaar. (de verbreders lijken op die van een Rubicon, maar het materiaal is een stuk dunner en minder flexibel)

Op dit moment rijdt Vulture er volgens mij ook mee rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Cut Out Fenders van Bushwacker op mijn YJ gehad. Je moet een paar gaatjes boren. Materiaal wegslijpen is niet nodig, tenzij je grote banden monteert zonder de auto te willen liften (ik had 7.5" soa lift en 35"banden zonder iets weg te slijpen...)

Het zijn erg mooie spatbordverbreders, maar wel kwetsbaar. (de verbreders lijken op die van een Rubicon, maar het materiaal is een stuk dunner en minder flexibel)

Op dit moment rijdt Vulture er volgens mij ook mee rond.

Hoi JeePee,

Wat heb jij er nu opzitten, zo te horen vallen de Bushwacker tegen?

Wat raad je me aan en waar kan ik ze het beste kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...