Spring naar bijdragen

cherokee gekocht!


schip
 Share

Recommended Posts

Jawel, na lang zoeken en veel info lezen op onder andere dit forum, heb ik er ook een gekocht. Aangezien mijn zomerauto eind september/begin oktober weer de stalling ingaat en ik iets compleet anders wilde voor in de winter heb ik een cherokee aangeschaft. Het is een 4.0 limited met alles drop en dran. Wel nog het "oude" model omdat ik het vierkante veel fraaier vind dan de nieuwe versie met die ronde koplampen. Ik heb meteen een vraag: is het mogelijk om een volledig geintegreerd schuif/kanteldak in een cherokee te bouwen? Dus eentje die in het dak schuift, niet zo'n kap die over het dak heengaat?

In oktober laat ik zeker weten hoe de cherokee bevalt. De testrit was in ieder geval al top biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn zomerauto is een Maserati Spyder Zagato uit 1992. biggrin.gifbiggrin.gif Top voor in de zomer, maar in de winter moet ie binnen staan. Daarnaast is de jeep ook ideaal om mee op wintersport te gaan. Zodra ik hem heb zal ik zeker foto's plaatsen!

die Maserati Spider willen we ook wel ff van genieten smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...