Spring naar bijdragen

is dit de Makro lier en wat mag hij kosten ??


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

ja we zien dat dat de Makro lier is maar er zitten hier een paar gestoorden die zelfs in een serieus onderwerp niet serieus zijn. blink.gif

Namens hen en mezelf excuses. huh.gif

Heb em ook en doet ut goed.

Als ie er mee stopt is hij niet doorgebrand maar de plastic voetjes van de massa gesmolten.

Even een revisie bedrijfje 2 nieuwe massa draadjes laten trekken en is weer als nieuw. ( Kostte mij eur 5,00) wink.gif

Thanks, ik ga de gok niet nemen als ik geen merk/type weet ( wie weet is het modder..... wink.gif ) zeker gezien de stevige prijs die er aan vast hangt.

Bedankt voor alle info , forummers . cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is deze tijdelijke actie bij 4WD misschien iets voor je: Warn® M8000 Winch with Roller Fairlead voor $529.95

26502.jpg

nadeel het gewicht verzendkosten usd 150 komt erbij dus eur 680

De Milemarker PE 8000 usd 400 momenteel alles 10% korting

hier de GEW 10000 nieuw op de auto

imgp3379us7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
Gast IRONBITCH

ik heb toch maar besloten om vandaag een makro lier te gaan kopen en het voordeel hiervan is. de makro ligt 20km van me vandaan. er zit 2 jaar garantie op. en de service is ook goed bij de makro. en als ik binnenkom dan vraag ik bij de infobalie of ik mischien garantie bij kan kopen. dan heb ik mischien geen 2 jaar garantie maar mischien wel 5 of 7 jaar garantie. en er ligt ook nog een Series Wound DC Motor 12 volt= 3.6 H.P in. en het is een GEW 10.000 LBS lier

en het nadeel van die andere (internet) aanbieders die geven maar gemidd 1 jaar garantie. en als ie kapot dan moet je het terug sturen. en de verzend of reiskosten zelf betalen. alleen de reparatie wordt vergoed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...