Spring naar bijdragen

Thanx Willem en René !!!


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Ik wilde jullie ( Willem en René )nog ff bedanken voor jullie hulp vandaag ondanks de kou....( voel je je tenen alweer Willen ??)

Het ging om de vervanging van de beschadigde satelietwielen die de werking van de 4x4 om zeep hielpen en een versleten lagersetje.

Op onderstaande foto's kun je zien waarom ik in Sclayn een poosje terug geen 4x4 had maar wel een heel naar geluid..... laugh.gif

1ste foto is trouwens René z'n kleine meid....wilde ik jullie niet onthouden....leuke pic. smile.gif

14102006303zm2.jpg

15102006312im7.jpg

15102006314sa6.jpg

15102006316iu8.jpg

15102006313li1.jpg

15102006317te9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ron geen dank....

En Willem zijn tenen zijn in de Nissan tot leven gekomen...

Gaby is onderweg in slaap gevallen....

En thuis moest ze de kikkers uitzetten in de sloot....Vondt ze niet echt leuk.....

Want ze konden ook wel thuis in huis....

Was een leuke dag.....maar miste de krentebol... biggrin.gif

Mazzel...

Weblog www.jeepie.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je niet beter ineens een EZ locker gestoken? Ik denk dat de prijs van nieuwe satelieten en zo een locker niet veel scheelt.

Een ez in de vooras ???? nee,dank je.....het blijft nu al niet heel.... laugh.gif

mischien voorin ooit nog eens een ox ofzo....als ik geld over heb zeg maar.....2050 ozo... dry.gif

die sattelietwielen hebben denk ik wel een plaatsje op de schoorsteenmantel vediend wink.gif

Dat hebben ze zeker...na de mishandeling die ze de laatste offroad rit hebben doorstaan !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...