Spring naar bijdragen

Gordels achter YJ ???


Remcog
 Share

Recommended Posts

Hoi Forum,

Ik moet met mijn YJ door de keuring in Portugal. Hij is al afgekeurd omdat mijn richting aanwijzer een barst had, geen gordels achterin heb en mijn nummer plaat niet in het midden zit (voor) stelletje stakkers zijn het maar das een ander verhaal.

Nu zitten er bij mij dus achterin geen gordels ze hebben er gewoonweg nooit in gezeten.

Mijn vraag hoe zit dat bij jullie in Nederland als je YJ door de keuring moet en je achter geen gordels hebt.

Dezelfde vraag geld voor de nummer plaat. Als die standaart nou rechts zit zoals bij mij het geval is wat doet de RDW dan bij jullie of de keurmeester.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dezelfde vraag geld voor de nummer plaat. Als die standaart nou rechts zit zoals bij mij het geval is wat doet de RDW dan bij jullie of de keurmeester.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Remco

ik heb hem standaard met 2 tie-wraps aan mijn carter/radiator bescherming hangen maar met de APK zet ik hem altijd rechts op de bumper met 2 M8 bouten

en heb er nooit problemen mee.

wat de gordels betreft, is de bank tijdelijk demonteren en hem als 2-zitter keuren geen optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hem standaard met 2 tie-wraps aan mijn carter/radiator bescherming hangen maar met de APK zet ik hem altijd rechts op de bumper met 2 M8 bouten

en heb er nooit problemen mee.

wat de gordels betreft, is de bank tijdelijk demonteren en hem als 2-zitter keuren geen optie?

Hoi Pullie,

Is zeker een optie ga ik ook doen. Maar zitten ze er standaard wel in. Als er nooit gordels in gezeten hebben wat dan. Hetzelfde geld voor de nummer plaat. Als die nou standaard rechtsvoor zit dan kenne ze toch niet eisen dat ik hem in het midden plaats.

Bedankt weer.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland is het toch vrij simpel wat dat betreft:

Wat er inzit moet legaal zijn. Geen bank -> geen gordels.

wat betreft die nummerplaat, zolang die maar goed zichtbaar is mag ie eigenlijk overal. Alfa's hebben 'm nogal eens aan de zijkant bijvoorbeeld.

Hoe dat bij jullie gaat? Geen idee. Maar ik neem aan dat ze je niet meer kunnen 'pakken' op de gordels zonder bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland is het toch vrij simpel wat dat betreft:

Wat er inzit moet legaal zijn. Geen bank -> geen gordels.

wat betreft die nummerplaat, zolang die maar goed zichtbaar is mag ie eigenlijk overal. Alfa's hebben 'm nogal eens aan de zijkant bijvoorbeeld.

Hoe dat bij jullie gaat? Geen idee. Maar ik neem aan dat ze je niet meer kunnen 'pakken' op de gordels zonder bank.

Duidelijk antwoord.

Bedankt Kameel.

Admin deze mag dicht ik weet wat ik weten moet.

Groetjes,

rEMCO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...