Spring naar bijdragen

bikinitop, cargocover en achteruit (windjammer) van Besttop


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Vandaag op wezen halen een setje compleet voor de wrangler......eindelijk bestand tegen een zomerspatje en wat uit de wind voor s `avonds ......., leuke prijs uiteindelijk ( denk ik ) dus ik ben weer helemaal blij.....thanks Johan uit Voorburg , het ziet er uit als nieuw!! cool.gif

Foto`s volgen snel hoop ik ( zaterdag even showen in het terreintje bij Krimpen als het niet plenst van de regen.. dry.gif .)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag op wezen halen een setje compleet voor de wrangler......eindelijk bestand tegen een zomerspatje en wat uit de wind voor s `avonds ......., leuke prijs uiteindelijk ( denk ik ) dus ik ben weer helemaal blij.....thanks Johan uit Voorburg , het ziet er uit als nieuw!! cool.gif

Foto`s volgen snel hoop ik ( zaterdag even showen in het terreintje bij Krimpen als het niet plenst van de regen.. dry.gif .)

Weer mooie spulletjes aangeschaft! biggrin.gif Mooi man...

Zaterdag zal het denk ik niet worden met een bikinitopje, 80% kans op neerslag sad.gif

Enuuh zo te zien blijft het niet echt best de komende tijd unsure.gif

fsxx00t00xk9.jpg

Beetje veel teveel Lagendruk gebieden Dus storingen en wind regen enzo...

Eindelijk komt er wel wind voor m'n andere hobby...Vliegeren! haha laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag op wezen halen een setje compleet voor de wrangler......eindelijk bestand tegen een zomerspatje en wat uit de wind voor s `avonds ......., leuke prijs uiteindelijk ( denk ik ) dus ik ben weer helemaal blij.....thanks Johan uit Voorburg , het ziet er uit als nieuw!! cool.gif

Foto`s volgen snel hoop ik ( zaterdag even showen in het terreintje bij Krimpen als het niet plenst van de regen.. dry.gif .)

OOO dus jij bent die gast die ineens zoveel bood, nou je word bedankt biggrin.gif . Nee hoor, heel veel plezier ermee, altijd goed om te horen dat een forumlid er met de buit vandoor gaat. Gelukkig alles nog in goede staat, das ook altijd maar afwachten unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer mooie spulletjes aangeschaft! biggrin.gif Mooi man...

Zaterdag zal het denk ik niet worden met een bikinitopje, 80% kans op neerslag sad.gif

Enuuh zo te zien blijft het niet echt best de komende tijd unsure.gif

fsxx00t00xk9.jpg

Beetje veel teveel Lagendruk gebieden Dus storingen en wind regen enzo...

Eindelijk komt er wel wind voor m'n andere hobby...Vliegeren! haha laugh.gif

EuHHHHHHH, hij zit er al op ........** hoopt op niet teveel regen**

Anders ga ik thuis de softtop even zetten...

OOO dus jij bent die gast die ineens zoveel bood, nou je word bedankt biggrin.gif . Nee hoor, heel veel plezier ermee, altijd goed om te horen dat een forumlid er met de buit vandoor gaat. Gelukkig alles nog in goede staat, das ook altijd maar afwachten unsure.gif

unsure.gif SORRY,....maar ik moest en zou het hebben, was al in gesprek vanaf het moment dat hij het geplaats had...alleen ging de prijs steeds verder omhoog helaas sad.gif ,......ik doe nu maar een klusje extra om het terug te verdienen.... blink.gif ...

Het is in perfecte staat , heb hem er net op gezet en ga hem morgen gebruiken bij het meetinkje in Krimpen.....zie de foto`s later.....Nogmaals sorry wink.gif

Gr ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt weinig last van de regen zolang je rijdt cool.gif

alleen als je effe te lang voor een stoplicht staat en je rijdt weg door een bocht ............. ja daar kom je dan wel achter!!!!!!!!!! laugh.gif

zolang me oren er nog niet af vriezen heb ik meestal een bikini top

P1010015.jpg

Daar was ik al voor gewaarschuwd unsure.gif , maar het is bedoeld om de grote ellende buiten de auto te houden. dry.gif ...daarna zetten we de softtop er wel weer op ( je neemt hem zo klote mee met die *** ritsen die bijna niet meer vast te krijgen zijn.. mad.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ook niet de ramen eruit ritsen want die krijg je er haast niet in als ie op de auto zit

Je hebt een 92 er dus familybar en kun je een safaritop monteren dan blijft het achter beter droog.

Ik vind mn duster irritant want dan kan ik niet meer bij mn gereedschap

Een windjammer neemt te veel ruimte in om hem op te bergen want om de ruit niet te krassen moet je hem oprollen en daarom rij ik liever met een windstopper. Is veel goedkoper (fijnmazig net) zet je in 3 minuten vast met klitteband. Is helemaal doorzichtig. Geen wind en past in je dashboard kastje en kost de helft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ook niet de ramen eruit ritsen want die krijg je er haast niet in als ie op de auto zit

Je hebt een 92 er dus familybar en kun je een safaritop monteren dan blijft het achter beter droog.

Ik vind mn duster irritant want dan kan ik niet meer bij mn gereedschap

Een windjammer neemt te veel ruimte in om hem op te bergen want om de ruit niet te krassen moet je hem oprollen en daarom rij ik liever met een windstopper. Is veel goedkoper (fijnmazig net) zet je in 3 minuten vast met klitteband. Is helemaal doorzichtig. Geen wind en past in je dashboard kastje en kost de helft.

Klopt als een bus, maar ik moet zeggen dat ik nog goed bij mijn spullen kan als je de onderste twee riempjes los laat ( verschil is niet merkbaar ) en het "skiluikje"opgerold laat......Ik kan nu nog goed bij de achterbank....mocht ik ooit nog een goedkope sad.gif windstopper tegenkomen dan zal ik hem waarschijnlijk ook aanschaffen voor de echte zomerritjes ( mijn auto staat gewoon op straat gestald dus moet s`avonds toch vaak dicht weg gezet worden..... dry.gif

*** wacht nog even tot hij de loterij wint ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EuHHHHHHH, hij zit er al op ........** hoopt op niet teveel regen**

Anders ga ik thuis de softtop even zetten...

unsure.gif SORRY,....maar ik moest en zou het hebben, was al in gesprek vanaf het moment dat hij het geplaats had...alleen ging de prijs steeds verder omhoog helaas sad.gif ,......ik doe nu maar een klusje extra om het terug te verdienen.... blink.gif ...

Het is in perfecte staat , heb hem er net op gezet en ga hem morgen gebruiken bij het meetinkje in Krimpen.....zie de foto`s later.....Nogmaals sorry wink.gif

Gr ad

Nee joh, hartstikke veel plezier ermee. Was maar een grapje hoor, tis je gegund smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...