Spring naar bijdragen

termostaat


sunchaser
 Share

Recommended Posts

Hello wranglers,

Ik heb een termostaat verander voor het eerst in me leven maar na het vullen van de koelvloeistof lekte het.

In de doos lag 3 verschillende pakkingen een paste op de vorm en erzat ook een kleine rond bij ik denk dat ik die ben vergeten of niet, kan iemand mij helpen. termostaat heb ik bij de dealer gehaald.

Ps echt een toffe site, heel veel hulpzame wranglers.

Thankx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... 99%?? laugh.gif

Maar van de vaste "kliek" zitten de meesten inderdaad daar!

Wat de thermostaat betreft: Vaak zitten dezelfde thermostaten in meerder typen, of zelfs merken, auto's. Vandaar dat er wel eens meerdere pakkingen bij geleverd worden. Je moet dan zelf de juiste even vergelijken met de oude pakking of de vorm van het thermostaathuis.

Tijdens het monteren, moet je ervoor zorgen dat de beide vlakken, waar de pakking tussen komt, goed vlak zijn! Pakkingsresten van de oude pakking zijn funest voor de afdichting!!!! Eerst met een plamuurmes o.i.d. goed afsteken en dan even afwerken met een schuurpapiertje.

De nieuwe pakking aan beide zijden instrijken met RTV ( vloeibare pakking) en monteren.

Indien je zo werkt, of gewerkt hebt, kan 'ie gewoon niet lekken!

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...