Spring naar bijdragen

Bagage wagen


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Met jeepcamp dit jaar is het eindelijk gelukt....mijn vriendin is een keertje meegegaan...en heeft aangegeven wel vaker mee te zullen gaan maar dat ze dan wel in een caravan wil slapen...die ik inmiddels braaf heb aangeschaft ( burgerlijk gedoe... laugh.gif ).

Echter heb ik daardoor mijn pasverbouwde bagagewagen over.

Het is een leuk ding ,100% waterdicht!!! echt in supergoede staat...

Ik heb hem opnieuw in de verf gezet ( zwart ivm. de kleur van Darkwolf ) en opgehoogt..er zijn grotere banden onder gegaan en de as is aangepast !!

Een en ander is goed gedaan want heb er de bijna 550 kilometer op en neer naar ermerstrand mee gehaald... tongue.gif

Max. gwicht zal rond de 300 kilo liggen denk ik maar je kunt er in ieder geval makkelijk je tent, slaapzakken, slaapmatten, gereedschapskisten, jerrycan met water, opvouwkrat met eten, opvouwkrat met eetgerei etc. in kwijt.

Tevens zit er een rek op maar daar zou ik niet teveel gewicht op plaatsen...hier is de klep namelijk niet op bedoeld !!

Er zit ook nog een res.band bij...

Foto's staan hieronder...prijs is 150 ( inmiddels gezakt naar 100 euro) ..heeft me meer gekost !!!

dscn1141tj1.jpg

dscn1142zd5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja..mijn eigen tent..en dus niet een geleende die je nog nooit opgezet hebt en dit dan in het donker moet doen terwijl er zo'n 10 dronkelappen goedbedoeld proberen te helpen.... laugh.gif

He, Hee manke hond...was zo nuchter als de pest... De enige dronkelap stond toezicht te houden op t licht...

Jij wist zo goed hoe dat moest.... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Met jeepcamp dit jaar is het eindelijk gelukt....mijn vriendin is een keertje meegegaan...en heeft aangegeven wel vaker mee te zullen gaan maar dat ze dan wel in een caravan wil slapen...die ik inmiddels braaf heb aangeschaft ( burgerlijk gedoe... laugh.gif ).

Echter heb ik daardoor mijn pasverbouwde bagagewagen over.

Het is een leuk ding ,100% waterdicht!!! echt in supergoede staat...

Ik heb hem opnieuw in de verf gezet ( zwart ivm. de kleur van Darkwolf ) en opgehoogt..er zijn grotere banden onder gegaan en de as is aangepast !!

Een en ander is goed gedaan want heb er de bijna 550 kilometer op en neer naar ermerstrand mee gehaald... tongue.gif

Max. gwicht zal rond de 300 kilo liggen denk ik maar je kunt er in ieder geval makkelijk je tent, slaapzakken, slaapmatten, gereedschapskisten, jerrycan met water, opvouwkrat met eten, opvouwkrat met eetgerei etc. in kwijt.

Tevens zit er een rek op maar daar zou ik niet teveel gewicht op plaatsen...hier is de klep namelijk niet op bedoeld !!

Er zit ook nog een res.band bij...

Foto's staan hieronder...prijs is 150 euro ..heeft me meer gekost !!!

dscn1141tj1.jpg

dscn1142zd5.jpg

Prijs is gezakt van 175 naar 150 euro..... glare.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...