Spring naar bijdragen

spruitstuk 4.0 HO van YJ


dezperado
 Share

Recommended Posts

Vraag me af of een uitlaat van een TJ op een YJ past beide 4.0 HO maar stel me voor dat bij een TJ anders loopt onder de auto dan bij een YJ,

Gaat er nu om, past een spruitsuk van een TJ 2006 op een YJ van 1993 ???

Heb een complete uitlaat van een TJ van 2006 ( vervangen door een BORLA) en iemand die een gebruikt spruitstuk zoek voor een YJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me af of een uitlaat van een TJ op een YJ past beide 4.0 HO maar stel me voor dat bij een TJ anders loopt onder de auto dan bij een YJ,

Gaat er nu om, past een spruitsuk van een TJ 2006 op een YJ van 1993 ???

Heb een complete uitlaat van een TJ van 2006 ( vervangen door een BORLA) en iemand die een gebruikt spruitstuk zoek voor een YJ

Volgens mij niet , van een 93-er Cherokee (zit ook in YJ) past niet op een TJ 1998

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spruitstuk ziet er op foto's gelijk uit, maar die van een TJ is wel duurder! ( Bij ASP Eberle iig) Dus of ze uitwisselbaar zijn???

Wat zoizo anders is, is de loop van de voorpijp tot aan de kat: Bij een YJ steekt de uitlaat onder de koppeling over, bij de TJ voor de carterpan langs. Het zou me dus niet verbazen dat de flens onder een andere hoek aan het spruitstuk zit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spruitstuk ziet er op foto's gelijk uit, maar die van een TJ is wel duurder! ( Bij ASP Eberle iig) Dus of ze uitwisselbaar zijn???

Wat zoizo anders is, is de loop van de voorpijp tot aan de kat: Bij een YJ steekt de uitlaat onder de koppeling over, bij de TJ voor de carterpan langs.

ja vermoedde ik ook maar in principe zou alleen het spruitstuk kunnen passen ??

Kan ik weer iemand blij maken voor weinig Heeft pas 5000 km gelopen.( gereden voor de wijsneuzen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...