Spring naar bijdragen

Halle weekend 10-11-12 november


kollee
 Share

Recommended Posts

Wie gaan er óf het hele weekend, óf 1 dag naar dit OJOC evenement in het mooie Halle wub.gif ?

Programma;

- vrijdag; aankomst

- zaterdagochtend; routerijden met onderweg proeven

- zaterdagmiddag; vrij rijden op het plaatselijke motorcrossterrein (gehele terrein ter beschikking, incl. waterbak)

- zondagochtend; korte route rijden ter afsluiting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaan er óf het hele weekend, óf 1 dag naar dit OJOC evenement in het mooie Halle wub.gif ?

Programma;

- vrijdag; aankomst

- zaterdagochtend; routerijden met onderweg proeven

- zaterdagmiddag; vrij rijden op het plaatselijke motorcrossterrein (gehele terrein ter beschikking, incl. waterbak)

- zondagochtend; korte route rijden ter afsluiting

Is het ook voor niet OJOC leden ???? ohmy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tanx. We hebben afgesproken om evenementen te vermelden die toegankelijk zijn voor niet leden dus als je OJOC lid moet zijn om naar Halle te gaan hoort de aankondiging niet hier.

Je blijft toch van die sluimerende moddereter aspiraties houden he.....

Op het inschrijfformulier, kun je ook als niet-lid inschrijven, dus ga er van uit...etc enz usw

Ik vraag ook alleen wie er gaan tongue.gif

zal t wel ff sjekkuh...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je blijft toch van die sluimerende moddereter aspiraties houden he.....

Ik zie dit een beetje democratisch Voel dat het Forum er is voor en door ons allen.

Ben het er ook soms niet mee eens en kan inderdaad van die irriterende moddereters trekjes vertonen.

en zit dan heel stiekem in mn vuistje te gniffelenh08067de6e6pr9.png

h08067ede27mk9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kollee 1 t/m 7 tongue.gif zul je er niet gezien hebben.... Die zat een km of dertig verderop. wink.gif

Nou, uuuhhh ik was er dus alleen zaterdag....

Lekker wat gereden samen met Herman, en passant ff de snelste tijd op een "snelheids" proef neer gezet. s'ochtends was de bolletjes-pijltjes rit, wij zijn s' middags gegaan, en hebben op een terrein in de buurt wat proefjes gereden, en zijn daarna op de crossbaan van Halle wub.gif verder gegaan.

Panther reed er ook rond (stond ook heerlijk muurvast...).

Zelf stond ik bovenop de hoogste bult (die knap stijl was overigens) vast, toen ik er voor de derde keer tegenop ging. Stond daar niet helemaal plezierig... blink.gif . Maar goed, hulp was snel in de buurt.

Overigens hoorde ik over de bolletjes-pijltjes rit erge enthousiaste verhalen. Dat gaan we in de toekomst maar s ff sjekuh Wouter en Erik!

Prima middag geweest, erg goed vermaakt.

Op de terugweg bleek Herman zijn remleiding helemaal door te zijn (rechtsvoor...). Hebben samen de auto toch nog "min of meer verantwoord" ph34r.gif terug bij zijn huis gekregen, en vanochtend hier ff een nieuwe remleiding er op gezet (kwam dus toch nog van pas JeePee... wink.gif )

Toen jij vanmiddag (zondag) belde Ozzy, en zei dat je in de kantine stond, dacht ik uiteraard in Isidorushoeve. Maar nu blijkt dat je in de kantine in Halle stond.... laugh.giflaugh.giflaugh.gif

wIMG_3597.jpg

wIMG_3590.jpg

foto's geleend van de site van de OJOC, waarvoor dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...