Spring naar bijdragen

?havelte? Zaterdag 2 December


zenixer
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nee, nee zenixer...je was heel duidelijk...

Het antwoord ook...... tongue.giflaugh.gif

Als je even terug leest in dit topic, zie je staan 09.30 - 09.45 op een parkeerplaats bij Niewleusen....

Blader/scroll maar even terug, kom je het vanzelf tegen

ja maar ik rij niet naar nieuwleusen no.gif

ik woon ten noorden van havelte.

en ik zie jullie daar wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee zenixer...je was heel duidelijk...

Het antwoord ook...... tongue.giflaugh.gif

Als je even terug leest in dit topic, zie je staan 09.30 - 09.45 op een parkeerplaats bij Niewleusen....

Blader/scroll maar even terug, kom je het vanzelf tegen

Vanaf de Lichtmis naar Havelte.... ongeveer 15 minuten.... dus rond de klok van 10 uur. Of er moet nog getankt, gedrukt of gesnoept worden..... dan ietsjepietsje later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was best wel gezellig in Havelte. Veel Jeeps en nog meer busjes......

Bij 't schoon maken van de Jeep, ter plaatse, helemaal nat geworden.... grrrrrrrr. Met z'n tweeen zijn we aan 't spuiten geweest en m'n bijrijder zag mij niet aan de andere kant..... dus de volle laag!!! De kachel vol aan en bibberend naar huis.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best wel gezellig......???? huh.gif

Prima dag gehad! Leuk (hoewel niet heftig, maar hoeft ook niet altijd), enorm groot terrein, hele leuke groep met Jeepers. groot deel van de dag droog gebleven, kortom prima dag gehad!!

Van onze groep heeft 1 Jeeper een nieuwe hobby ontdekt; vastzitten tot op de bodemplaat... laugh.giftongue.gif En ik was t dit keer nie...rara....

Schade valt mee, scheur in de softtop (probeerde Charlie zn portier er uit te rijden met mn softtop --> ga nie....)

Charlie had wel geluk; einde van de dag werden de sporen nogal zwaar. Moest wat meer gas gegeven worden. Charlie vloog uit t spoor (gas bleef hangen), reed een boom uit de grond. en kwa tegen een volgende boom tot stilstand. Tot nu toe hebben we geen ernstige schade kunnen ontdekken (gelukkig!!), alleen een wat kromme bumper.

Willem + bijrijder, Zenixer + bijrijder, Pauk/Gijs, Hendrik, Hans, Geert, Herman, Richard, deels menno; bedankt voor een hele prettige dag!!!

Had de camera wel mee, maar weigerde dienst.... ph34r.gif Zijn dus weer aangewezen op onze huisfotograaf...Dez...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

paar pics van Havelte

Het was niet zo'n stralende dag als vorige week maar heb me uitstekend vermaakt.

Errug veel Jeeps en errug veel soezen die aan he5t einde van de dag naar huis gesleept werden

Gezellig met Pullie. bijrijder en Blackbear en Kollee Kollee nog wat gegeten en gedronken bij de Lichtmis waar we de dag ook zijn begonnen.

Herman moest iets eerder naar huis en Willem ging een schone zwembroek aan trekken.

De gratis erwtensoep was lekker en de snacktenten hadden het megadruk met ballen , hamburgers, soarma en frieten

De enige noemenswaardige regen was tijdens de "lunch" Menno waren we gauw kwijt want die houd net zo veel van bolletje pijltje rijden alsik.

Maar ja met enkele leden van 4 x 4 Veluwe krijg je dat die willen alle zandpaden 3 x berijden.

Het is natuurlijk geen off-road terrein en afgezien van wat kuilen en gaten en banen modder is het niet echt spectaculair.

De suziki s waren MEGA irritant en deden ook snelheids wedstrijden. Ik probeerde nog een Laro assistentie te verlenen en stond helmaal klaar om hem te lieren

maar had mn geruite broek niet aan dus hij wachtte liever op een mede laro-rijder. Er reed een Hummer rond maar Pullie hoefde hem niet te redden.

Het was gewoon een gezonde dag lekker buiten. Ab en ik misten het bandje van vorige keer en uiteraard ook misten we Maurice en Dianne.

Maar dat komp goe volgende week,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van onze groep heeft 1 Jeeper een nieuwe hobby ontdekt; vastzitten tot op de bodemplaat...

whistle.gif

niet verder vertellen hoor dat ik dat was

anders sta ik er bekend om als "de buikschuiver".

heb verder een mooie dag gehad..

en mij bijrijder een mooie eerste offroad ervaring.

volgende weekend weer lekker mijn nieuwe hobby uit voeren in heerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik heb een leuke dag gehad, ik ben zelfs tot het eind gebleven ph34r.gif

ik heb het eerste uurtje met bovenstaande medejeepers meegereden, maar ik ben daarna toch de blubber gaan opzoeken, en nog gevonden ook,

het is alleen zon alle jesus groot terrein dat ik iedere x opnieuw moest zoeken, en met al die rally maloten, blinde kl**tzakken, voordringers en noem maar op, moest je iedere x goed opletten, maar goed was een leuke dag alles heel gehouden. cool.gif

ik vergeet alleen de laatste tijd me fototoestel, dus ik heb geen foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben zonder jullie toch ook een gezellige dag gehad.

Ook leuk om eens terreinrijders uit ons eigen dorp te leren kennen.

Maar volgende week weer lekker met jullie op pad.

Ik vond het terrein niet zo uitdagend, ik miste de proefjes/trails van de Jeepclub.

We hebben niet een keer vast gezeten?! Het terrein was wel allemachtig groot.

Grtzzz

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...