Spring naar bijdragen

Gezocht: Een Tps Sensor (?!) Voor Yj 2,5 Ltr `92


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Hello Jeepers,

Iemand nog een sensor liggen voor een Wrangler Yj van 92 om te kijken of we het toerental naar beneden kunnen krijgen EN de foutmelding in de computer kunnen laten verdwijnen. Hij heeft nu de neiging om tegen de 2000 toeren te blijven lopen bij het stoppen voor een stoplicht/kruising en zakt dan ook niet meer terug in toeren frusty.gif ( wat eerst nog wel eens gebeurde) . Heb met Ed al wat onderzoek gedaan en alles gereinigd maar dat wil niet het gewenste resultaat geven wacko.gif . Daarnaast bleek het lampje van het "Check Engine" verwijdert te zijn waardoor die storing niet aangegeven werd no.gif . Na het herplaatsen blijkt deze melding wel degelijk meerdere malen per rit tevoorschijn te komen mad.gif . Bij het herstarten verdwijnt de melding voor een tijd....Graag hoor ik het als je er een hebt liggen voor me worshippy.gif ...Als ik hem nog kan vinden dan zal ik een foto bijvoegen van de juiste sensor.

Hierbij de foto...img6483hs2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordeel van B&S is dat ie dan wel nieuw is...... wink.gif

Prijsindicatie?? Tussen de 30 en 40 euro........ dacht ik.

In dat geval ga ik geen tweedehands nemen natuurlijk.. thumbsup.gif ., zal morgen eens bellen voor de prijs en dan kijken of bruintje het kan trekken.. whistle.gif , Thanks voor zover.

N.s. Heb net even gebeld en kom op 70 pleuro incl Btw en Verzendkosten.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat geval ga ik geen tweedehands nemen natuurlijk.. thumbsup.gif ., zal morgen eens bellen voor de prijs en dan kijken of bruintje het kan trekken.. whistle.gif , Thanks voor zover.

N.s. Heb net even gebeld en kom op 70 pleuro incl Btw en Verzendkosten.......

Zoveel??

Oei Ik dacht dat ik 2 jaar geleden minder had betaald. Die prijs die jij nu noemt was de prijs bij de dealer. wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel??

Oei Ik dacht dat ik 2 jaar geleden minder had betaald. Die prijs die jij nu noemt was de prijs bij de dealer. wacko.gif

Misschien zijn het wel dealerprijzen bij B&S.... whistle.gif .....ga nog even kijken of ik een "gebruikt "exemplaar kan bemachtigen..., de prijs wordt hoog door o.a. een verzendtarief van 11,10 euro ....als je dat vergeet dan zit je aan 47,50 (ex Btw , maakt samen ongeveer een kleine 60 euro blink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...