Spring naar bijdragen

Engine Check


Recommended Posts

Hallo, wie kan mij helpen aan de volgende informatie; Ik heb een Grand Cherokee (ZJ) 1993.

Sinds kort heb ik het volgende probleem; als ik mijn auto wil starten moet ik eerst wachten tot mijn lampje "Engine Check" gaat branden voor dat ik kan starten. Ik moet ook steeds langer wachten voor dat het lampje gaat branden. Wat me opvalt is dat als het lampje eenmaal gaat branden ik ook mijn brandstofpomp hoor lopen ??? Als ik wil starten terwijl het lampje nog niet heeft gebrand loopt de motor wel rond door de startmotor maar slaat niet aan.

Weet iemand hier de oorzaak van ??????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

contact aan, uit, aan, uit, aan en aan laten dan moet na een 5 sec , engine lampje gaan knipperen..... dus tellen

Bedankt voor de hulp, maar dat is nu juist het probleem. Als ik mijn contact aan zet duurt het bijna 5 minuten voordat eindelijk het lampje Check Engine gaat branden. Ik heb er nu 2 weken last van en het gaat steeds langer duren voordat hij aan gaat. Dus op dit moment kan ik niet mijn foutcodes uitlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep , was bij mij ook zo ,lag na veel gezoek aan de computer , je kan eens proberen om de stekker eens schoon te maken met contactspray of iets.

Bij mij had dat gen resultaat maar je weet nooit .

Comp. zit tegen schutbord aan bijrijders kant (bij mij )

Kon wel een andere comp. eerst proberen van de jongens in Tilburg ,,Jeepparts Tilburg dacht ik , Prima service vind ik .

Misschien ook een optie voor jou .

Heb toen ook van alles en nog wat nagegaan en schoongemaakt maar was gelijk goed met een andere comp.

Kostte toen zowat 250 euro dacht ik.

Succes met Jeep

Greetz John Grand wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...