Spring naar bijdragen

Dutch Jeeplist Gaat Weer Naar Marsoupe


boris
 Share

Recommended Posts

Oke dan gaan we een lijst maken van het relaxen in Marsoupe , misschien er nog wel mensen eerder naar Marsoupe komen :

Misschien we dan van te voren al 1 of meerdere route's kunnen gaan rijden in Marsoupe (die hebben zij daar a 15,-- per auto)

1) Charlie

2) Boris

3) Hans Meeuwsen (dezperado)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan gaan we een lijst maken van het relaxen in Marsoupe , misschien er nog wel mensen eerder naar Marsoupe komen :

Misschien we dan van te voren al 1 of meerdere route's kunnen gaan rijden in Marsoupe (die hebben zij daar a 15,-- per auto)

1) Charlie

2) Boris

3) Hans Meeuwsen (dezperado)

hoi marcel

zet ons maar er bij... wij gaan ook mee. keuze is nu niet meer zo moeilijk.. zijn we lekker op tijd daar en kunnen nog wat rijden in marscoupe. wil je dan vrijdags aanrijden???..(naar inor)

groetjess Herris en kitty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan gaan we een lijst maken van het relaxen in Marsoupe , misschien er nog wel mensen eerder naar Marsoupe komen :

Misschien we dan van te voren al 1 of meerdere route's kunnen gaan rijden in Marsoupe (die hebben zij daar a 15,-- per auto)

1) Charlie

2) Boris

3) Hans Meeuwsen (dezperado)

4) Herris en Kitty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi marcel

zet ons maar er bij... wij gaan ook mee. keuze is nu niet meer zo moeilijk.. zijn we lekker op tijd daar en kunnen nog wat rijden in marscoupe. wil je dan vrijdags aanrijden???..(naar inor)

groetjess Herris en kitty

Ik rij vrijdag's hier weg naar Inor.

In Inor zal ik dan vr-za-zo-ma zijn denk ik.

Of ook de dinsdag er bij what ever , kunnen we misschien daar in de buurt wat rond kijken.

Daarna naar Marsoupe. (89km)

Let op :

Het terrein in Marsoupe is besproken voor za-zo voor 50,-- per auto. (normaal 50,-- per dag)

We mogen er dan niet eerder in , of we moeten het een en ander bespreken

aldaar.

Camperen is natuurlijk geen probleem , ik dacht 15,-- per nacht , voor een tent 10,-- per dag.

Incl. stroom , toilet , doches , en gebruik van een zaal met een klein keukentje er in , waar ook een koelkast instaat.

Eventueel kan er ook bij minimaal 1 a 2 dagen van te voren gezorgd worden voor het ontbijt 8,-- p.p. en avondeten 15,-- p.p.

Prijzen zijn zo even uit het hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Hans!

Het is echt de moeite waard: de drie-daagse toeristische route naar Inor; spelen bij Inor; twee-daagse tour richting Marsoupe; bolletje-pijltje bij Marsoupe; 't weekend spelen bij Marsoupe; en een mooie toeristische route langs de maas terug naar Nederland. Iets om naar uit te kijken.

Hans "De Kick", onze onvolprezen routeorganisator, heeft 't prima voor elkaar: gigantische mooie on-road routes door Belgie en Frankrijk met tussenstops op campings en natuurlijk onderweg en 's avonds terrasjes....... echt wel toppie!

Hij fabriceert voor elke deelnemer routeboekjes zodat je de weg niet kwijt raakt.

ZIE OOK: www.dutchjeeplist.nl - klikken op: "Jeep Events" - klikken op: Jeep Events Dutch Jeep List

Er zijn op dit moment slechts een paar gegadigden voor de 3-daagse trip naar Inor.

Het zou jammer zijn als deze trip komt te vervallen wegens onvoldoende deelnemers.

Als er nog liefhebbers zijn, laat maar horen.

Vertrek woensdag 11 juli, aankomst vrijdag 13 juli in Inor.

Kijk hier voor meer info: http://www.dutchjeeplist.nl/events.DJL/select.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hans the Kick vertelde me zondag dat met sleurhut niet aan te bevelen is om de tour te doen. Dus dan ga ik vrijdag wel direct.

Speciaal voor Dez (en natuurlijk alle andere Jeepers) is de route aangepast.

Zie postje : Aangepaste route naar Inor / 11-13 juli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Dez (en natuurlijk alle andere Jeepers) is de route aangepast.

Zie postje : Aangepaste route naar Inor / 11-13 juli

Helaas zit er Inor voor mij niet in , wegens ziekte van een personeelslid (klaplong) , ik ga wel naar Domaine de Marsoupe , en zal donderdags vertrekken vanuit waalwijk.

Let wel , omdat ik er nu niet eerder ben , het terrein is besproken voor zaterdag en zondag (50,-- voor deze twee dagen samen) , normaal 50,-- per dag.

Ik zal dan vrijdag/zaterdag wel rond gaan , om af te rekenen voor de camping en het terrein , die gene die zelf een kamer gehuurd hebben dienen het kamer geld zelf af te rekenen met de beheerster.

Ga dan ook niet eerder in het terrein , want anders krijgen we misschien gezeik en we willen er natuurlijk nog vaker komen.

Of je moet het met de beheerster bespreken (is een Nederlandse) , tevens heeft ze road-books liggen voor in de omgeving toeristisch , maar wel de moeite waard. (15,-- per auto).

Eventueel kun je (we) ook het avondeten bespreken , dit moeten we dan wel een paar dagen van te voren doorgeven.

See you in Marsoupe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top Hans maar heb mn vakantie al doorgegeven vanaf 13 e

Ben er nog niet helemaal uit wat ik doe ( Ik ga sowieso naar beide evenmenten) Moet nog even mn neuswiel van de hut repareren en denk dat ik toch maar wat minder rommel mee moet nemen en wat lichter reizen en gewoon als ieder ander normaal mens met 1 koelkast en een skottelbraai of zo

en misschien wat vaker buiten de deur eten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top Hans maar heb mn vakantie al doorgegeven vanaf 13 e

Ben er nog niet helemaal uit wat ik doe ( Ik ga sowieso naar beide evenmenten) Moet nog even mn neuswiel van de hut repareren en denk dat ik toch maar wat minder rommel mee moet nemen en wat lichter reizen en gewoon als ieder ander normaal mens met 1 koelkast en een skottelbraai of zo

en misschien wat vaker buiten de deur eten .

Tja, was iets te laat met het wijzigen van de route ?

Kzie je iig in Inor.

Ben benieuwd wie er nog mee gaat.

Straks ben ik de enige (mag dan wel steeds voorop rijden :thumbsup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, was iets te laat met het wijzigen van de route ?

Kzie je iig in Inor.

Ben benieuwd wie er nog mee gaat.

Straks ben ik de enige (mag dan wel steeds voorop rijden :yes: )

Voor diegene waar ik ontbijt , lunch en BBQ mee moet nemen :

do: BBQ

vr : Ontbijt , lunch , BBQ

za : Ontbijt , lunch

stuur me even een e-mail : Jeep@boris.nl

Klein probleempje de cafetaria waar ik het vlees altijd haal gaat woensdag met vakantie , en ik rijd donderdag pas weg en ben er dus pas donderdag tegen de avond.

Dus moet het wel 1 dag hier al staan , dus we kunnen niet meer dan voor twee dagen BBQ meenemen.

Dan kunnen we eventueel zaterdag,zondag,maandag eventueel aldaar iets regelen of iets halen.

Misschien er ook mensen hout mee kunnen nemen voor het kampvuur.

Dan kunnen we eventueel zaterdag,zondag,maandag eventueel aldaar iets regelen of iets halen.

Vergeet niet koffie mee te nemen , geen pads deze keer want we hebben geen Senseo bij ons !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het mogelijk zijn me as zondag tijdens of na de achterhoekrit me over deze twee weekendjes "bij " te praten en me eea te verduidelijken?

Mijn grootste vraag is natuurlijk. Is het met een standaard Jeep WJ interessant om deze weekendjes ook mee te rijden? Tot wanneer zou ik me kunnen aanmelden om met jullie af te spreken, en WAT is dan allemaal af te spreken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het mogelijk zijn me as zondag tijdens of na de achterhoekrit me over deze twee weekendjes "bij " te praten en me eea te verduidelijken?

Mijn grootste vraag is natuurlijk. Is het met een standaard Jeep WJ interessant om deze weekendjes ook mee te rijden? Tot wanneer zou ik me kunnen aanmelden om met jullie af te spreken, en WAT is dan allemaal af te spreken?

Theo, natuurlijk kun je met een standaard Jeep aan de evenementen deelnemen.

Als een deel van het parcours op het terrein te zwaar voor je zou zijn, dan neem je de by-pass.

Of ..... je probeerd hoever je kan komen met je Jeep.

Er zijn voldoende Jeepers aanwezig om je te helpen.

Info over het evenement van Jeep Club Nederland in Inor (14-15 juli) vind je bij: www.jeepclub.nl

Info over het evenement van de Dutch Jeep List in Marsoupe (21-22 juli) vind je bij: www.dutchjeeplist.nl bij Jeep Events.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo, natuurlijk kun je met een standaard Jeep aan de evenementen deelnemen.

Als een deel van het parcours op het terrein te zwaar voor je zou zijn, dan neem je de by-pass.

Of ..... je probeerd hoever je kan komen met je Jeep.

Er zijn voldoende Jeepers aanwezig om je te helpen.

Info over het evenement van Jeep Club Nederland in Inor (14-15 juli) vind je bij: www.jeepclub.nl

Info over het evenement van de Dutch Jeep List in Marsoupe (21-22 juli) vind je bij: www.dutchjeeplist.nl bij Jeep Events.

De volgende mensen hebben zich opgegeven voor het eten wat ik uit Nederland meeneem.

Als je je nog niet hebt opgegeven , doe dit dan voor eind volgende week (voor 16 juli)

Boris,Marc,Paul,Charlie,Dick Cadi,Dick Smit,Hans Meeuw,Steven Smits,Willem,en Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk vrijdag morgen vroeg te vertrekken en deze route tevolgen

screenhunter308nz8.jpg

Even over marsoupe : (is wel na Inor , maar hoort er wel een beetje bij)

Ik heb vanmorgen Maria van de Marsoupe nog gesproken dat er Jeepers eerder komen om te kamperen.

Ik heb ze verteld dat ik zaterdag de campeer en terreingelden zou innen en dit met haar zou afrekenen.

Ze hebben routes liggen kosten 15,-- per auto.

Als jullie eerder het terrein in willen komt dit op 50,-- per dag of 35,-- per morgen/middag.

De zaterdag/zondag te samen heb ik af gesproken voor 50,--

Overnachting met tent 10,-- p/nacht , met caravan 12,50 p/nacht.

Ik wel zelf misschien nog 1 dag langer blijven en dinsdags naar huis rijden , zijn er nog meer die dat doen ?

Wellicht we die vrijdags kunnen rijden (dan kan ik hem ook mee rijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer (in het gips ?)

Ik ben begin juni geopereerd aan mijn knie. Nu zit ik in ieder geval nog tot 16 juli in het gips en moet ik daarna weer leren lopen:frusty:.

Het is dus voor mij gewoon te vroeg.

Heel veel plezier en hou alles en iedereen heel

gr. Hellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...