Spring naar bijdragen

Help,help,help,help,help


jeeped
 Share

Recommended Posts

Probleem,probleem

Is er een Jeeper die morgen vanuit lochem naar Heerde gaat,of een Jeeper die vanuit Heerde langs Lochem wil rijden met een aanhanger om een motorblok op te halen bij Pullie.

Pullie zou eigenlijk morgenavond langskomen met het mototrblok maar hij krijgt het motorblok niet in de Wrangler.

Daarnaast heeft Pullie ook geen trekhaak en hij gaat direct vanaf Rotterdam naar Schiphol dus een wagen lenen van iemand anders is geen optie.

Al met al hebben we dus een zeer groot probleem want Pullie gaat maandag of dinsdag weg voor de nodige weken.

Het motorblok is bestemd voor de Cherokee van de hondenvrienden en hun hebben op dit moment geen auto ter beschikking,ook ik kan morgen onmogelijk die kant op omdat ik zelf een afspraak heb waar ik beslist niet kan afzeggen.

Dus wie O wie kan ons helpen???????????????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Petra alles is geregeld thumbsup.gif

Janjeep gaat het motorblok ophalen bij Pullie,geweldige mensen. worshippy.gif

Jan en Dina bedankt voor het dagje uit wat jullie er gelijk van maken. whistle.gif

Euhhh, ik ben ook weer te laat met mijn bedrijfsbakkie mad.gif ,......kan ik weer geen goodwill kweken.. dry.gif .. goed gedaan Jan Jeep en Dina , jeepers met het hart op de goede plaats thumbsup.gif ( denk je wel even aan je trekhaak en je nummerplaat...... whistle.gif .).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...