Spring naar bijdragen

Apk


AnniFryslan
 Share

Recommended Posts

Helemaal onverwachts, is de Jeep afgekeurd. Het is echt een schok. We hadden al veel dingen vervangen op oog van de apk. Dus we dachten dat allemaal in orde was. Maar toch niet.

Gelukkig hebben we twee weken uitsluitsel gekregen voor de officiele rapport. In die tijd moeten we de afgekeurde onderdelen vervangen. Nico heeft die onderdelen, dus geen probleem.

Maar we overwegen wel de Jeep te verkopen wanneer hij weer door de apk komt. Om volgende redenen: Veel kosten en te duur wat benzine betreft. Ik rij veel kilometers dus heb wat zuiniger auto nodig.

Is er misschien interesse voor een Jeep Cherokee Limited uit 1989. Met ca 248,500 km op teller. Met twee nieuwe achterbanden, achteras en paar dingen zoals remschijven.

We vragen rond 4000 euro. We hebben hem gekocht voor 3000 euro en er zitten nieuwe dingen erop. Vandaar de prijs.

De jeep staat in regio Friesland.

Ik hoor het graag of iemand interesse heeft.

Let wel op, ik verkoop het pas als door apk komt. Anders is het die prijs niet waard. Dus het is nog geen definitieve verkoop nu.

Fotos van de jeep vind je op de link onder:

http://www.mijnalbum.nl/Album=E78OWFGB

Liefs Anni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...