Spring naar bijdragen

Heerde


Menno
 Share

Recommended Posts

god in de hut wat een beest, brulde overal zo doorrheen, 1nadeel ik heb nog nooit zoveel auto's los moeten trekken :worshippy:

begon na een paar zware stukken wel te stinken naar verbrande koppelingsplaten ^_^ die zitten er wel niet in maar zo rook het wel

maar goed het was een superdag en hij deed het prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Menno..??? Hoe ging ie???????

Veel verschil gemerkt met de andere YJ??

Vertel man...zijn benieuwd!!!

Ziet er wel "wat" rustiger uit dan vorig weekend...

het was aardig file rijden op sommige stukken, ik heb gemerkt dat deze veel beter veert, het klinkt misschien raar maar het lijkt veel minder stug, misschien door die 36"banden, het is nu een jeep met carburateur, dit is wel klote in het terrein, gaat beroerd lopen en afslaan als je schuin staat, ik wou nog tussen de bomen door omhoog bij die grote heuvel in het midden, maar ik moest achteruit naar beneden met gevolg 5x afslaan geen remmen en stuur meer dit is toch wat vreemd, verder zit hier een verschrikkelijk goed koppel in en reed overal doorheen (wat een geluid) moest ook wel want er zit nog geen lier op, maar is misschien ook niet meer nodig :D:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nog even een kleine toevoeging geven aan het heerde avontuur, aangezien ik een van de weinige standaard auto's was in deze natte omstandigheden zijn er vanuit de organisatie (de mensen in gele hesjes langs de kant dus niet in een auto) regelmatig negatieve geluiden naar buten gekomen over het feit dat ik met een standaard auto het terein betrad.

Voor alle duidelijkheid reed ik met mijn zj op wegbanden door een vrij zwaar terein ik heb menig geprapareerde tereinwagen vast zien staan waarbij menno vaak te hulp is gesprongen (zie foto album) dezelfde man met hoed als uit loon op zand had weer zijn ongevraagde commentaar gereed.

uiteindelijk heb ik door een foutje van mij 1 keer vast gestaan :wacko: en ben verder tot ieders verbazing overal op jeeps kracht door gekomen. hulde aan jeep dus en laat al die Z$%#Kerds nou alle mensen eens stimuleren om met hun 4x4 het terein in te gaan zodat deze sport een grotere schare aan fans gaat krijgen. :no:

Verder heb ik deze dag ontzettend genoten vooral omdat ik door gedeeltes van het terein heen ben gekomen waar vele vast liepen,: een splinternieuwe discovery door een jeep eruit gesleept, menig soesje op muds vast, laro's op muds vast, een dikke chevy met de tekst no road no problem vast en dat allemaal op plaatsen waar de jeep zonder hulp door is gekomen :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

larsjonk Posted 16 minutes ago

Ik moet nog even een kleine toevoeging geven aan het heerde avontuur, aangezien ik een van de weinige standaard auto's was in deze natte omstandigheden zijn er vanuit de organisatie (de mensen in gele hesjes langs de kant dus niet in een auto) regelmatig negatieve geluiden naar buten gekomen over het feit dat ik met een standaard auto het terein betrad.

Voor alle duidelijkheid reed ik met mijn zj op wegbanden door een vrij zwaar terein ik heb menig geprapareerde tereinwagen vast zien staan waarbij menno vaak te hulp is gesprongen (zie foto album) dezelfde man met hoed als uit loon op zand had weer zijn ongevraagde commentaar gereed.

uiteindelijk heb ik door een foutje van mij 1 keer vast gestaan en ben verder tot ieders verbazing overal op jeeps kracht door gekomen. hulde aan jeep dus en laat al die Z$%#Kerds nou alle mensen eens stimuleren om met hun 4x4 het terein in te gaan zodat deze sport een grotere schare aan fans gaat krijgen.

Verder heb ik deze dag ontzettend genoten vooral omdat ik door gedeeltes van het terein heen ben gekomen waar vele vast liepen,: een splinternieuwe discovery door een jeep eruit gesleept, menig soesje op muds vast, laro's op muds vast, een dikke chevy met de tekst no road no problem vast en dat allemaal op plaatsen waar de jeep zonder hulp door is gekomen

Kijk, dat zijn nou leuke geluiden.. volgende keer een camera mee en je bent de held van de dag. :worshippy::no:

Wel jammer dat je commentaar kreeg, ik ken ook mensen die juist standaard Jeeps aanmoedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb me eige groen en geel geiriteerd aan die eikels van de anvt ( sorry dat ik het zo omschrijf maar dit is lang niet alles(man met de hoed))

zelfs een hele discusie op modderpoel gehad (is er wel al vanaf gehaald) lars reed dus met de standaard cherokee overal heel beheerst doorheen, bij ieder lastig stuk waar 90% vast stond en een kwartier bezig was kwam lars aan en gelijk hoorde je de organisatie wat moet hij nou met die standaard banden die houdt alles op, en wat bleek hij reed er heel gecontroleerd doorheen en wel in 1!!!! KEER

hij heeft alles 3x gereden en 1 keer vast gestaan :worshippy:

lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nog even een kleine toevoeging geven aan het heerde avontuur, aangezien ik een van de weinige standaard auto's was in deze natte omstandigheden zijn er vanuit de organisatie (de mensen in gele hesjes langs de kant dus niet in een auto) regelmatig negatieve geluiden naar buten gekomen over het feit dat ik met een standaard auto het terein betrad.

Voor alle duidelijkheid reed ik met mijn zj op wegbanden door een vrij zwaar terein ik heb menig geprapareerde tereinwagen vast zien staan waarbij menno vaak te hulp is gesprongen (zie foto album) dezelfde man met hoed als uit loon op zand had weer zijn ongevraagde commentaar gereed.

uiteindelijk heb ik door een foutje van mij 1 keer vast gestaan :whistle: en ben verder tot ieders verbazing overal op jeeps kracht door gekomen. hulde aan jeep dus en laat al die Z$%#Kerds nou alle mensen eens stimuleren om met hun 4x4 het terein in te gaan zodat deze sport een grotere schare aan fans gaat krijgen. :ph34r:

Verder heb ik deze dag ontzettend genoten vooral omdat ik door gedeeltes van het terein heen ben gekomen waar vele vast liepen,: een splinternieuwe discovery door een jeep eruit gesleept, menig soesje op muds vast, laro's op muds vast, een dikke chevy met de tekst no road no problem vast en dat allemaal op plaatsen waar de jeep zonder hulp door is gekomen :worshippy:

OFFROAD IS VOOR 80% TECHNIEK, BEHEERSING EN VOORAL VOELEN WAT DE MACHINE DOET, 15% MATERIAAL EN 5% GELUK. DIT ZEGT DUS VEEL OVER JE KUNNEN!! ;):thumbsup:

VOLGENDE X SAMEN DAN ZULLEN WE ZE EEN WAT LATEN ZIEN :whistle: :whistle:

IK RIJ OOK STANDAARD EN HEB ENKEL GOEDE BANDEN (DIT MAAKT WEL EEN VERSCHIL HOOR). BIJ DE ROTARY MEETING OP 9 DEC KREEG IK OOK VEEL COMMENTAAR VAN BEGELEIDING & TOESCHOUWERS, GELUKKIG WAS DIT WEL POSITIEF WANT OOK MIJN XJ-TJE KWAM ( EN NAAR ACHTERAF BLEEK OP SLECHTS 2 CYLINDERS :no::wacko: ) OVERAL DOORHEEN TERWIJL MENIG GEPREPAREERDE OP HETZELFDE STUK GOED VAST KWAM.

DUS VAT HET COMMENTAAR MAAR ALS EEN COMPLIMENT OP!! EN HOEDEN... TJA WAT KAN JE DAAR VAN ZEGGEN HAHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...