Spring naar bijdragen

Inbouw Dashboard Rvs


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Bij deze ff wat foto's van mijn laatste project nl. het vervangen van het oude dashboard door een custom rvs.

Tevens is de bedrading achter/onder het dashboard en de bedrading naar de voorkant ( lichten,twinfans,etc. ) ook geheel vernieuwd hetgeen betekend dat Darkwolf nu volledig voorzien is van nieuwe bedrading...de bedrading naar achteren had ik nl. al gedaan :worshippy:

Oliedruk,voltmeter en toerenteller zijn ook vervangen,echter zit de toerenteller er niet in omdat deze kapot aankwam uit de vs.

Eveneens vervangen zijn stuur,stuurlagers,knipperlicht schakelaar en hendel in stuurkolom,contactslot,etc.

Daarnaast ook gelijk maar ff wat verlichting geplaatst op de motorkap scharnieren...niet de mooiste plek maar wel de meest veilige..( in verband met langsglijdende takken enzo zijn eerdere werklampen vroegtijdig overleden.. :glare: )

Wat er ook nog aankomt ( is onderweg ) zijn een rvs wissermotorcover en een setje rvs raamhouders

DASHBOARD VOOR MONTAGE ;

dscn1245zw6.jpg

DASHBOARD GEMONTEERD;

dscn1264us9.jpg

dscn1265qr1.jpg

dscn1266ha3.jpg

DE LAMPEN OP DE MOTORKAPSCHARNIEREN;

dscn1267sh9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziet er leuk uit

maar wat heb je met je trekknopen van je kachel en ventilatie gedaan??????

groetjesss herris

Er zijn 2 schakelaars over voor kachelbediening....1 schakelaar om de blower-motor mee te regelen en 1 trekschakelaar voor warm of koud.

De overige 2 trekschakelaars gebruikte ik nooit,deed eigenlijk nooit de ventilatie openingen open want dan gaan nl. gewoon de deuren eruit en heb de lucht altijd op de ramen staan.

De 2 die er nog zijn zitten links van de km.teller....waar eigenlijkm de normale bediening ook zit.

@puppy...ik heb mijn knoppen met opzet in het midden gehouden omdat op die manier de co-driver er ook bij kan om de ruitenwissers/koelfans/werkverlichting te bedienen, tijdens een wedstrijd kan dit weleens handig zijn.

tevens zitten de buitenste stukken van het dashboard altijd onder de bagger als je zonder deuren rijdt en als daar dan je schakelaars zitten moet je ze op een gegeven moment gaan uitgraven en bovendien worden ze er natuurlijk niet beter van !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind hem ook mooi maar de mijne is iets anders en ook zelf gemaakt let op letters even ingetekend met computer

mooi spul he dat rvs

afbeelding079ie3.jpg

Inderdaad erg mooi die letters......rvs rulezzz!!!!

En het kan me niet verrotten wat een ander er van vind maar die stickers blijven !!!!!

( in ieder geval tot ik ze zelf ook zat ben... :thumbsup::) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...