Spring naar bijdragen

Maasvlakte Meeting ?


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo te zien heb je daar mazzel gehad vriend...

Een evaren(er) iemand met je mee laten rijden of gewoon JCN academy's bezoeken helpen ook.. :lol:

Nee Ab was niets aan de hand.

Met achteruit eruit rijden kwam hij zo te staan vast.

Viel allemaal mee.

Daarna met een sleepje aan de achterzijde was hij er zo uit.

Je kan wel doorgaan, maar dan worden de risico's anders.

Maar moet zeggen is helemaal top het terrein.

Echt je moet een keer komen.

Vooral na zo'n regenbui als gisteren.

Dan kan je daar je lol op.

En dan ga je veel jeepers zien vast staan.

IMG_7453_resize.JPG

Nieuwe vis kom.....alleen de goudvisjes nog...

IMG_7424_resize.JPG

KLIK HIER VOOR MEER FOTO"S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien heb je daar mazzel gehad vriend...

Een evaren(er) iemand met je mee laten rijden of gewoon JCN academy's bezoeken helpen ook.. :lol:

Al had je 50 marchals bij je gehad dit was ook gebeurt.Sterker nog er is niets gebeurt.Hij stond gewoon geparkeerd op een plek waar je geen parkeergeld hoefde te betalen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op die foto lijkt het erger dan het was, kijk maar naar deze zo heel erg scheef stond hij niet B)

en dan ben je bij hem en dan laat hij zich eruit slepen door een toyota :lol::lol:

Had je genoeg tijd om even naar mij te komen toen ik in het putje gegleden was...maar nee hoor. Vindt je het gek dat je niet hebt vast gestaan(stel dat je dat rood niet meer ziet door de modder!! :frusty::P;):thumbsup::whistle: Je vader stond wel bij mij... in iedergeval voor de morele steun....alleen daar kwam ik er niet mee uit... ;):P:D Dus moest Ed me maar subtiel eruit trekken...km of 30 per uur!!! Auto is wat langer geworden, maar ach Ed vindt dat elke Jeep een cherokee moet zijn :P;) (geintje hoor Ed...was je zeer dankbaar na 3 kwartier wachten en op m'n knietjes smeken of je me eruit wou trekken! En jij maar denken dat ik gevallen was he! :P;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dagje geweest :lol:

Leuke gasten, goeie soep (Renee bedankt!), veel gelachen en vast gezeten, maar ook lekker gereden!

Jammer dat Jan en Ron nog pech hebben gekregen :thumbsup:

Iedereen van het forum een fijne oudejaars-avond en een goed begin :lol:

Hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZS6IICC8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik wil een meeting met meer jeepfans op de maasvlakte....

Ga het regelen in 2007......

Eten verzorg ik die dag........

La la la la la ..........mazzel

Beste wensen!!!! Dat 2007 maar een mooi Jeep jaar mag worden!!!

En Jeepie laat die Meeting maar komen!!! Met lopend Buffet volgende keer????? :lol:

Heb de foto van Janjeep even wat helderer gemaakt(en dat met een zatte kop :lol: ) terwijl ik Ed naar Ron breng. Varen blijft toch m'n specialiteit!!! Haha :thumbsup:

maasvlakte17gg4.jpg

En jan(jeep) Je hebt mooie beelden gemaakt van Ron...in de tweede plas!!!! En Jan(Tazmania) wat motten die stoelen nou kosten???? haha :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo was me dat wat in die plas hij was een beetje te diep maar ja als je onervaren bent is dat niet zo handig om er zo blind in te duiken Ook een beetje jou schuld willem waar zat je dan om me te helpen hahahaha grapje :rolleyes:

het was de eerst keer me zo een leuke groep echt tof allemaal ed en ron en willem bedankt voor jullie inspanning

deef en lin bedankt voor de sleep naar huis was een beetje link zo op grote weg maar ja ging goed toppie

van de week maar achter die startmotor aan en proberen of ik hem weer aan krijg ik hoop het

volgende keer ben ik van de partij met zwembroek

bedankt en happy new year

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een beetje jou schuld willem waar zat je dan om me te helpen hahahaha grapje :rolleyes:

volgende keer ben ik van de partij met zwembroek

ja, sorry jan.

je had dit niet verdiend want je reed notabene 10 seconden daarvoor je wagen zo netjes uit die modderpoel, tot hier ging het top.

maargoed, ik hoop dat je hem snel weer aan de praat heb en wat die zwembroek betreft, wat dacht je van een waatpak :wacko:

beste wensen en tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een aantal foto`s in de loop van de avond die gemaakt zijn afgelopen zaterdag op de Maasvlakte....

Op weg naar de Maasvlakte alwaar ik na het bezoeken van de vluchtstrook ( rem vast :rolleyes: ) weer aan kon pikken bij de rest die net aangereden waren.......zat in het weer zeker....want ook Nils had er al last van gehad die dag.. :rolleyes: ..

img6871el2.jpg

Hier het eerste koppeltje opgesteld voor de "entree"....

img6877xu1.jpg

Darkwolf klaar voor actie ( afsleepdienst voornamelijk bleek later... thanks voor de onderdelen Ron...)

img6882dk7.jpg

Deef en Redhead nog schoon........gaat niet lang duren...., het rijden ook niet .... Door de modderige omstandigheden was het lostrekken van een ander al een expeditie op zichzelf ( via allerlei omwegen kijken om bij Deef te kunnen komen zonder zelf het volgende slachtoffer te worden......)

img6883ta5.jpg

Ook Ed deed nog even rek en strek oefeningen voor het aankomende sleepwerk ( nice job Ed !!! )

img6890fj8.jpg

Dave zoekt het wat dieper .......fijn stukkie om bij te komen hoor,...Nick en ik zei de gek hebben alle wegen geprobeerd en moesten op een gegeven moment de strijd staken aangezien er op het hele terrein nog maar drie wagens echt LOS waren , en om te voorkomen dat we met z`n allen moesten overwinteren op de Maasvlakte hebben we maar even gewacht tot er weer een en ander in beweging was.....

.img6892qn8.jpg

Nog even een trekje gegeven aan Deef maar die ging van de ene in de andere ( diepere ) put. :no: ....waarbij ik zelf ook vast kwam te zitten.....

Het gevolg laat zich raden....nog dieper en vaster :rolleyes: ........( ik weet dat de benzine pijzen hoog zijn maar om hem dan de hele dag te parkeren in een plasje ...dat valt wel op hoor :rolleyes: !!! )

img6893si3.jpg

Redhead werd intussen aan het lijntje gehouden door Darkwolf....na een iets te fanatiek plasje genomen te hebben ...

img6899ch6.jpg

img6896hf7.jpg

In de tussentijd stond er weer iets blauws vast in de modder.....img6901me5.jpg

( waar ken ik die foto toch van ,.....Oh wacht ik weet het al ....zo staat hij altijd op de foto....meestal al na 2 minuten in het terrein.. :wacko: ..) Geintje Nils, maar jij hebt mij ook geplaagd,...ah boehoehoe.... Gelukkig is Ed al weer op pad als reddende engel ( hoewel het even duurde voor dat hij zover was door alle gladheid...)

img6900vj7.jpg

Ondertussen is Deef halverwege om van dat Kl*te terrein af te komen en bezig op weg naar wat vaste grond onder zijn wielen....

krijgen

img6906bb9.jpg

Gelukkig is Nick weer op weg naar Deef ,......

img6905ov9.jpg

Nog steeds niet los !!!!!

img6912wv9.jpg

Gelukkig was er nog hulp van een klein maar fijn hulpmiddel.....( heb je daar nu zulke brede banden voor gekocht....)

img6916fv5.jpg

Daarna maar weer snel aangesloten bij het "soepzooitje ".....

img6921vh6.jpg

Na het vullen van de maag door velen nog maar even de motorcross heuvel in bezit genomen ( k*t muggen !!! )

img6933ku6.jpg

Nog even lekker hangen tegen de berg door Ed en companen...

img0256xn1.jpg

Al met al een leuke ( korte ) middag , voor herhaling vatbaar ( meen iets gelezen te hebben m.b.t. Jeepie en Januari ?????)

Was gezellig en lekker glad , tot de volgende keer !!!

dscn2095yv8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Ab was niets aan de hand.

Met achteruit eruit rijden kwam hij zo te staan vast.

Viel allemaal mee.

Daarna met een sleepje aan de achterzijde was hij er zo uit.

Je kan wel doorgaan, maar dan worden de risico's anders.

Maar moet zeggen is helemaal top het terrein.

Echt je moet een keer komen.

Vooral na zo'n regenbui als gisteren.

Dan kan je daar je lol op.

En dan ga je veel jeepers zien vast staan.

ok, nou gelukkig!

Moest er maar eens van komen dan Rene!!

Ben voorlopig nog wel ff aan t verbouwen. maar daana komen we zeker een keer! Kijk wel wie ik van de Achterhoek "gang" mee kan "lokken".....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier is het filmpje van de meeting....

Heb wat foto's geleend vd de diverse mensen, bedankt daarvoor...zat toch geen copyright op he????? :wacko: (had wat weinig beelden vd echte modderactie)

Filmpje heb ik gister nog effe in elkaar zitten flansen en is geupload als een MPEG bestand(vond AVI met 3 gig. een beetje te lang duren) vandaar de matige kwaliteit

maaruh...

KLIK HIER!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...