billy Geplaatst January 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2007 hoi allemaal ik heb een vraag. ik heb een jeep die 4,5 hoog is gemaakt door de voriger eigenaar maar hij is mij iets te hoog en wil hem weer iets verlagen met wat voor problemen kan ik rekenen (de auto die ik nu heb is profersioneel verhoogt). is er ook bij ons in de buurt waar ik hem kan verlagen en wat zijn de onderdelen die ik zou moeten veranderen. en wat zou dit kosten. ik hoor veel zeggen waarom in godsnaam verlagen naar dv 2,5 reden van verandering is het is mn vrouw haar auto en ze moet er als tarzan(jane) in springen!!! dus groeten william Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2007 Je zult toch moeten aangeven wat er precies aan gedaan is om die 4,5" lift te bereiken, anders is niet te bepalen hoe je terug moet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 8, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2007 Je zult toch moeten aangeven wat er precies aan gedaan is om die 4,5" lift te bereiken, anders is niet te bepalen hoe je terug moet... hij staat op 10 cm hoge blokken en ik denk (weet bijna zeker ) dat er een andere as(die onder een hoek loopt) is verandert ook zij de schokbrekers verandert. dat is het denk ik zo beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Royco Geplaatst January 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2007 hoi allemaal ik heb een vraag.ik heb een jeep die 4,5 hoog is gemaakt door de voriger eigenaar maar hij is mij iets te hoog en wil hem weer iets verlagen met wat voor problemen kan ik rekenen (de auto die ik nu heb is profersioneel verhoogt). is er ook bij ons in de buurt waar ik hem kan verlagen en wat zijn de onderdelen die ik zou moeten veranderen. en wat zou dit kosten. ik hoor veel zeggen waarom in godsnaam verlagen naar dv 2,5 reden van verandering is het is mn vrouw haar auto en ze moet er als tarzan(jane) in springen!!! dus groeten william Verlagen, Zonde.......(naar ja, nood breekt wel eens wet) Een (electrische) treeplank monteren ?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2007 Overleg eens met Menno. Die heeft een 2,5 inch verenset gekocht wattie misschien wil ruilen voor 4 inch Maar die blokken ??? Klinkt als SOA. Zet eens een stel fotoos hier neer dan kunnen we zien waar je het over hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 8, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2007 Overleg eens met Menno. Die heeft een 2,5 inch verenset gekocht wattie misschien wil ruilen voor 4 inchMaar die blokken ??? Klinkt als SOA. Zet eens een stel fotoos hier neer dan kunnen we zien waar je het over hebt. ik kan vanavond wel even een paar fotos er opzetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 11, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 ik kan vanavond wel even een paar fotos er opzetten! hop de link staan de fotos de blokken zij 7,5 cm en die gaan er onderuit veren laat ik natuurlijk zitten . die zorgen voor de gooie hoogte ivm mn bannden die zijn de bekkende 33gers http://www.flickr.com/photos/billysfotos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6wheeler Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 zet anders de side bars er terug op dan heeft ze een opstap en heb je meteen een zijbescherming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 hop de link staan de fotos de blokken zij 7,5 cm en die gaan er onderuit veren laat ik natuurlijk zitten . die zorgen voor de gooie hoogte ivm mn bannden die zijn de bekkende 33gers Ik neem aan dat je met die blokken de bodylift bedoeld. Om de auto te verlagen zet je er gewoon weer een setje orginele bodymounts tussen. Controleer wel even of je banden bij het inveren niet je spatschermen raken want dat zal wel krap worden. Wil je de 33" banden eronder laten zitten dan zul je in ieder geval voor degelijke bumpstops moeten zorgen. suc6 met de verbouwing! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 12, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Ik neem aan dat je met die blokken de bodylift bedoeld. Om de auto te verlagen zet je er gewoon weer een setje orginele bodymounts tussen. Controleer wel even of je banden bij het inveren niet je spatschermen raken want dat zal wel krap worden. Wil je de 33" banden eronder laten zitten dan zul je in ieder geval voor degelijke bumpstops moeten zorgen.suc6 met de verbouwing! klopt de blokken gaan er uit. door middel van de veren is de auto al hoog en door de tj flairs zijn deze om te monteren het plaatwerk uitgesneden wat ook al voor ruimte zorgt . maar om hem te verlagen moet er toch meer gebeuren dan alleen de blokken te verwijderen oa tank verbindingslang korte maken en radiator weer opzn plaats dit weet ik maar de rest ik heb ook iets gehoord met het stuur...? en daar maak ik me zorgen om zo te zeggen het onbekende ... de 33 blijven zitten dat is 1000% anders een gat in het dak van de garage en een trampoliene voor mn vrouw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 de bodylift eronderuit Die is toch aan de hoge kant stuur blijft zelfde alleen je versnellingspookjes worden weer langer want die komen omhoog of eigenlijk zakt je body eroverheen naar beneden. Mooie auto man Met die veren hou je genoeg flex over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 12, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 de bodylift eronderuit Die is toch aan de hoge kantstuur blijft zelfde alleen je versnellingspookjes worden weer langer want die komen omhoog of eigenlijk zakt je body eroverheen naar beneden. Mooie auto man Met die veren hou je genoeg flex over. he dezperado dank je voor je compliment ik denk ook, veren zijn genoeg. met blokken ziet er uit als een torenflat maar ik heb naar B&S autoparts gebeld en zij hadden een hele lijst met dingen die verandert moest worden (daarom ga ik eens na vragen bij nico in friesland) maar als het echt zo betrekkelijk is zoals je zegt valt het wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Dat kan verschillen natuurlijk. Ik denk dat ze bedoelen dat er veel gecontroleerd moet worden en dan hebben ze gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zenixer Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 misschien moet je op zoek gaan naar een beschrijving van bodylift kit staan wel op het internet. met de bedoeling dat je weet hoe een bodylift geplaatst moet worden dan word het ook een stuk makkelijker om het ongedaan te maken.. en nog een andere oplossing is mischien wel een lagere bodylift te nemen.. in plaats van 3" (75mm) naar een 1"(25mm).. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Nico is een goed adres Komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonanza Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Body lift verwijderen , verenpakket zou ik laten zitten, heb je in ieder geval ruimte voor je 33ers Dan hou je een mooie stoere Jeep , want dat is ie. succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zenixer Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Body lift verwijderen , verenpakket zou ik laten zitten,heb je in ieder geval ruimte voor je 33ers ja maar ben bang dat hij/zij toch een 1" bodylift moet kopen. verwijderen kan wel is op zich geen probleem MAAR je moet wel kortere bouten hebben, waar de body mee vast zit. zelf de bouten in korten wil denk ik niet, zit op de bouten als het goed is niet over de hele langte schroefdraad op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 ja maar ben bang dat hij/zij toch een 1" bodylift moet kopen. verwijderen kan wel is op zich geen probleem MAAR je moet wel kortere bouten hebben, waar de body mee vast zit. zelf de bouten in korten wil denk ik niet, zit op de bouten als het goed is niet over de hele langte schroefdraad op. Bodylift van 3" gewoon ruilen met iemand die van 1" naar 3 wil gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 13, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2007 ik heb de ruimte tussen flair en willen opgemeten en daar hou ik voldoende ruimte over las ik de blokken gewoon verwijder ik zet even een paar fotos op internet kijkn niet naar de onderdelen moet er nog heel veel opzetten de dat licht op de grond.. kijk zo maar evne op mn link die ik er zometeen op zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst January 13, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2007 hier is de link met wiel afmeetingen die ik er bij heb gezet http://www.flickr.com/photos/billysfotos de auto is nog n opbouw en wacht op div onderdelen maar dat is de hobby van sleutelen, kopen wachte en dan .......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy Geplaatst February 16, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2007 hier is de link met wiel afmeetingen die ik er bij heb gezet http://www.flickr.com/photos/billysfotos de auto is nog n opbouw en wacht op div onderdelen maar dat is de hobby van sleutelen, kopen wachte en dan .......... vandaag heb ik even fotos gemaak hoe het is geworden en eerlijk gezegt vind ik het zonder bodylift mooier staan dus heb ik geen spijt gehad en ik kan weer normaal de garage in!!! hier is de link: http://www.flickr.com/photos/billysfotos nu moet ik alleen nog wachten op de bougies die besteld zijn adn een grote beurt bij nico en da summer here we come Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.