Spring naar bijdragen

Verlagen!


billy
 Share

Recommended Posts

hoi allemaal ik heb een vraag.

ik heb een jeep die 4,5 hoog is gemaakt door de voriger eigenaar maar hij is mij iets te hoog en wil hem weer iets verlagen

met wat voor problemen kan ik rekenen (de auto die ik nu heb is profersioneel verhoogt).

is er ook bij ons in de buurt waar ik hem kan verlagen en wat zijn de onderdelen die ik zou moeten veranderen. en wat zou dit kosten.

ik hoor veel zeggen waarom in godsnaam verlagen naar dv 2,5 :blush: reden van verandering is het is mn vrouw haar auto en ze moet er als tarzan(jane) in springen!!! dus ;)

groeten william

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult toch moeten aangeven wat er precies aan gedaan is om die 4,5" lift te bereiken, anders is niet te bepalen hoe je terug moet...

hij staat op 10 cm hoge blokken en ik denk (weet bijna zeker ) dat er een andere as(die onder een hoek loopt) is verandert

ook zij de schokbrekers verandert. dat is het denk ik zo beetje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal ik heb een vraag.

ik heb een jeep die 4,5 hoog is gemaakt door de voriger eigenaar maar hij is mij iets te hoog en wil hem weer iets verlagen

met wat voor problemen kan ik rekenen (de auto die ik nu heb is profersioneel verhoogt).

is er ook bij ons in de buurt waar ik hem kan verlagen en wat zijn de onderdelen die ik zou moeten veranderen. en wat zou dit kosten.

ik hoor veel zeggen waarom in godsnaam verlagen naar dv 2,5 :wacko: reden van verandering is het is mn vrouw haar auto en ze moet er als tarzan(jane) in springen!!! dus ;)

groeten william

Verlagen, Zonde.......(naar ja, nood breekt wel eens wet) :wacko:

Een (electrische) treeplank monteren ?! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overleg eens met Menno. Die heeft een 2,5 inch verenset gekocht wattie misschien wil ruilen voor 4 inch

Maar die blokken ??? Klinkt als SOA. Zet eens een stel fotoos hier neer dan kunnen we zien waar je het over hebt.

ik kan vanavond wel even een paar fotos er opzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hop de link staan de fotos de blokken zij 7,5 cm en die gaan er onderuit veren laat ik natuurlijk zitten :) . die zorgen voor de gooie hoogte ivm mn bannden die zijn de bekkende 33gers :)

Ik neem aan dat je met die blokken de bodylift bedoeld. Om de auto te verlagen zet je er gewoon weer een setje orginele bodymounts tussen. Controleer wel even of je banden bij het inveren niet je spatschermen raken want dat zal wel krap worden. Wil je de 33" banden eronder laten zitten dan zul je in ieder geval voor degelijke bumpstops moeten zorgen.

suc6 met de verbouwing!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je met die blokken de bodylift bedoeld. Om de auto te verlagen zet je er gewoon weer een setje orginele bodymounts tussen. Controleer wel even of je banden bij het inveren niet je spatschermen raken want dat zal wel krap worden. Wil je de 33" banden eronder laten zitten dan zul je in ieder geval voor degelijke bumpstops moeten zorgen.

suc6 met de verbouwing!

klopt de blokken gaan er uit. door middel van de veren is de auto al hoog en door de tj flairs zijn deze om te monteren het plaatwerk uitgesneden wat ook al voor ruimte zorgt . maar om hem te verlagen moet er toch meer gebeuren dan alleen de blokken te verwijderen oa tank verbindingslang korte maken en radiator weer opzn plaats dit weet ik maar de rest ik heb ook iets gehoord met het stuur...? en daar maak ik me zorgen om zo te zeggen het onbekende :) ... de 33 blijven zitten dat is 1000%

anders een gat in het dak van de garage en een trampoliene voor mn vrouw! :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de bodylift eronderuit Die is toch aan de hoge kant

stuur blijft zelfde alleen je versnellingspookjes worden weer langer want die komen omhoog of eigenlijk zakt je body eroverheen naar beneden.

Mooie auto man Met die veren hou je genoeg flex over.

he dezperado dank je voor je compliment ik denk ook, veren zijn genoeg. met blokken ziet er uit als een torenflat

maar ik heb naar B&S autoparts gebeld en zij hadden een hele lijst met dingen die verandert moest worden (daarom ga ik eens na vragen bij nico in friesland) maar als het echt zo betrekkelijk is zoals je zegt valt het wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien moet je op zoek gaan naar een beschrijving van bodylift kit

staan wel op het internet.

met de bedoeling dat je weet hoe een bodylift geplaatst moet worden

dan word het ook een stuk makkelijker om het ongedaan te maken..

en nog een andere oplossing is mischien wel een lagere bodylift te nemen..

in plaats van 3" (75mm) naar een 1"(25mm)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Body lift verwijderen , verenpakket zou ik laten zitten,

heb je in ieder geval ruimte voor je 33ers

ja maar ben bang dat hij/zij toch een 1" bodylift moet kopen.

verwijderen kan wel is op zich geen probleem

MAAR je moet wel kortere bouten hebben, waar de body mee vast zit.

zelf de bouten in korten wil denk ik niet, zit op de bouten als het goed is niet over de hele langte schroefdraad op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar ben bang dat hij/zij toch een 1" bodylift moet kopen.

verwijderen kan wel is op zich geen probleem

MAAR je moet wel kortere bouten hebben, waar de body mee vast zit.

zelf de bouten in korten wil denk ik niet, zit op de bouten als het goed is niet over de hele langte schroefdraad op.

Bodylift van 3" gewoon ruilen met iemand die van 1" naar 3 wil gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de ruimte tussen flair en willen opgemeten en daar hou ik voldoende ruimte over las ik de blokken gewoon verwijder

ik zet even een paar fotos op internet kijkn niet naar de onderdelen moet er nog heel veel opzetten de dat licht op de grond..

kijk zo maar evne op mn link die ik er zometeen op zet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
hier is de link met wiel afmeetingen die ik er bij heb gezet

http://www.flickr.com/photos/billysfotos

de auto is nog n opbouw en wacht op div onderdelen maar dat is de hobby van sleutelen, kopen wachte en dan .......... :ph34r:

vandaag heb ik even fotos gemaak hoe het is geworden en eerlijk gezegt vind ik het zonder bodylift mooier staan dus heb ik geen spijt gehad en ik kan weer normaal de garage in!!! :lol:

hier is de link: http://www.flickr.com/photos/billysfotos

nu moet ik alleen nog wachten op de bougies die besteld zijn adn een grote beurt bij nico en da summer here we come :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...