koelerke Geplaatst January 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2007 hoi, Ik ga nieuwe banden op mijn wrangler plaatsen. Het is een 4.0ho van 1994 met r&p 4.10 Nu heb ik maxxis buckshot en wil groffer profiel. Welke kan ik best nemen? ik twijfel tussen super swamper TSL RADIAL of TSL BOGGER? Wil wel niet nog meer steekassen slopen Alle suggesties welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst January 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2007 Bedoel je de TSL Super Swampers? Ik heb de radials en het zijn goeie banden in het terrein, op nat asfalt gaan ze wel snel glijden. De boggers weet ik niet, ik d8 dat iemand ze net onder een zwarte CJ5 heeft gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Bedoel je de TSL Super Swampers? Ik heb de radials en het zijn goeie banden in het terrein, op nat asfalt gaan ze wel snel glijden. De boggers weet ik niet, ik d8 dat iemand ze net onder een zwarte CJ5 heeft gezet Ik voelde al wat aankomen.....Hoe is het pullie ? alweer terug ? Inderdaad heb ik gister de boggers onder de 5 gezet en heb er nog niet mee off-road gereden, dat ga ik komend weekend doen. Maar kan je al verklappen dat ze in het terrein onverslaanbaar zijn.....echter houdt dat natuurlijk in dat ze op de weg minder presteren en waarschijnlijk nog sneller de bocht uit willen dan de radial. Echter vind ik dat er prima mee te rijden valt...enige nadeel is dat je jeep gaat klinken als een ww2 bommenwerper... Vooral bij 80 km. per uur heb je meer het gevoel in een vliegtuig te zitten dan in een jeep...tevnes zijn de boggers een enorme belasting voor je lagers....en ik hoef je vast niet uit te leggen dat als ze een simex een assenbreker noemen...deze band daar ook in zal uitblinken omdat ie natuurlijk nog grover is.... In jouw geval zou ik je toch de radial aanbevelen...is een zeer terreinvaardige band (vergelijkbaar met simex en waarschijnlijk zelfs beter ) en op de weg ietsje rustiger dan de bogger. Dan heb ik nog een vraag...waar ga je ze kopen...? Heb een leuk adresje voor je.....mail me maar even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Goodyear Wrangler MT/R, ook lekker grof, goede slijtvastheid en wegprestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Goodyear Wrangler MT/R, ook lekker grof, goede slijtvastheid en wegprestaties. yep ik heb die ook goed in het terrein slipt niet op natte wegen(bij mij altans niet) met men voorig stel had ik 80d km gedaan doe at maar met een swamper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Maar volgens mij zijn de maxxis buckshot te vergelijken met elke MT.. en omdat hij een grover profiel wil is dat geen optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Maar volgens mij zijn de maxxis buckshot te vergelijken met elke MT.. en omdat hij een grover profiel wil is dat geen optie? Dank je wel kameel...... In ieder geval iemand die eerst leest en dan antwoord.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst January 10, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 dan jullie voor de suggesties ik ga ze kopen ergens in nederland,die kerel adverteert op marktplaats. Ale dat was ik toch van plan. @darkwolf mail maar anders effe dat adres of telnr frigoservice@pandora.be dank u Maar die radials zijn die echt grof,want heb ze enkel nog maar op foto gezien,daarmee. En die boggers hoe snel slijten die? Want af en toe rijd ik met mijn jeep ook op de baan(van en naar evenementje) het moeten wel groffer zijn als die die ik nu heb want die zijn helemaal niet versleten,doe ze enkel weg omdat ik groffere wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Die radials zijn wel redelijk grof. de mijne zijn nu bijna versleten maar ik ga ze zeker weten opnieuw halen, dat en een doos oordoppen want met 100km/u zonder dak en bekleding op de snelweg is een aanslag op je gehoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zenixer Geplaatst January 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2007 Die radials zijn wel redelijk grof. de mijne zijn nu bijna versleten maar ik ga ze zeker weten opnieuw halen, dat en een doos oordoppen want met 100km/u zonder dak en bekleding op de snelweg is een aanslag op je gehoor. maar naar hoeveel km zijn die banden dan af ?? ik was wel nieuwsgierig hoe snel die banden slijten ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 maar naar hoeveel km zijn die banden dan af ??ik was wel nieuwsgierig hoe snel die banden slijten ... Ik heb de mijne 2dehands gekocht en ze zitten er nu een km of 7500 onder en ik denk dat ik zo'n 3 mm ben kwijt geraakt. Maar ik rij ook gemiddeld 400km/week op de snelweg met een gangetje van 100 - 110 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst February 2, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 2, 2007 het zijn de maxxis creepy crawler geworden 35*12.5*15 ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst February 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 2, 2007 Mooi bandje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst February 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 2, 2007 Mooi bandje hoor. En in los zand graven als een idioot, heb ik afgelopen weekend gemerkt. Ben er nog niet aan toe gekomen om met bandenspanning te experimenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
www.jeepie.nl Geplaatst February 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 2, 2007 Volgende week de Goodyear MT-R 31 inch Zal een foto plaatsen als ze onder de Grand zitten..... Komt goed uit de test en ook nog redelijk voor op de weg. Mazzel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast IRONBITCH Geplaatst June 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst June 18, 2007 ik heb voor mijn Jeep en mijn Soes 2 soorten banden. voor allebij all-terrain en voor in het terrein voor mijn Jeep BFGoodrich MT en voor mijn Soes Fedima Sirocco. want ik vind het jammer om het hele jaar op echte terreinbanden te rijden. omdat ze dan veel sneller slijten en vooral op de verharde weg omdat het bandenrubber wat zachter is dan van A-T banden. en het brandstof gebruik ligt veel hoger. en voor iemand die maar een auto (Jeep) bezit en altijd op bijvoorbeeld BFGoodrich MT rijdt kan er beter een set A-T banden bijkopen. want die persoon rijdt gemiddeld 90% op de weg en 10% in het terrein per jaar. en wat je dan bespaart als je op A-T banden rijdt dan kun je voor dat geld eind van het jaar of na 2 jaar als je niet zoveel km rijdt een complete set M-T banden voor kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst June 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst June 18, 2007 Onzin want Dutch Rebel rijd al 30.000 km op BFG Mud en je gaat toch niet elk weekend de wielen lopen verwisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst June 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst June 18, 2007 ik heb voor mijn Jeep en mijn Soes 2 soorten banden. voor allebij all-terrain en voor in het terrein voor mijn Jeep BFGoodrich MT en voor mijn Soes Fedima Sirocco. want ik vind het jammer om het hele jaar op echte terreinbanden te rijden. omdat ze dan veel sneller slijten en vooral op de verharde weg omdat het bandenrubber wat zachter is dan van A-T banden. en het brandstof gebruik ligt veel hoger. en voor iemand die maar een auto (Jeep) bezit en altijd op bijvoorbeeld BFGoodrich MT rijdt kan er beter een set A-T banden bijkopen. want die persoon rijdt gemiddeld 90% op de weg en 10% in het terrein per jaar. en wat je dan bespaart als je op A-T banden rijdt dan kun je voor dat geld eind van het jaar of na 2 jaar als je niet zoveel km rijdt een complete set M-T banden voor kopen dat is best onzin. ik heb afgelopen jaar 20.000 km op superswampers gereden en merk weinig van dat ze sneller slijten. beheersing van je rechtervoet (op de weg en in het terrein) heeft veel meer invloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst June 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst June 18, 2007 the ironbitch rijdt alleen NAAR het terrein , Niet erin Ik had ook nog wel de banden spaar tip verwacht van " Zet hem op een ambulance dan slijten ze ook niet." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.