Spring naar bijdragen

25 Februari: Staphorstrit


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Bol-pijl rit, waarbij we starten vanuit een pannekoeken-restaurant net buiten Staphorst ( tja... zondag enzo :bye1: )

Opgave via de website van 4x4 "de Veluwe".

Tja, ...en kun je me heel in het kort even uitleggen wat het ongeveer inhoudt , zo`n bolletje pijltje rit :thumbsup:( zie op de site nog niet veel uitleg over hoe / wat/ en hoe ver ??? Moet ik denken aan ontspannen rondtuffen en af en toe een aanwijzing vinden voor de route of wat :whistle: ? Ik ben meer van het terreinwerk :thumbsup: maar misschien kan ik zo moeders de vrouw ook eens in de Jeep krijgen buiten het 25+ graden seizoen...... :whistle: en kunnen we wat over bospaden rijden met zand i.p.v. Maasvlakte Mud.... :(

Thanks vast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De rit vanaf Staphorst bestaat uit zo'n 175 aanwijzingen. De rit heb ik een aantal jaren geleden al eens gereden, maar toen in de zomer en dus erg stoffig.

Nu is het natter... :glare:

Eerdaags rijden we de rit voor en zal ik meer details kunnen geven over de zwaarte ( zal meevallen) en hoeveel procent onverhard.

Op dit moment is inschrijven op de site helaas nog niet mogelijk... telefonisch echter al wel. De "webmaster" heeft zojuist het verzoek van de uitzetcommissie ontvangen om e.e.a. in orde te brengen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Even wat gegevens voor degene die zich ingeschreven heeft:

Om er te komen verlaat u de A28 bij verkeersknooppunt (23) Staphorst in de richting van A28 Meppel, Hoogeveen, IJhorst. Vervolg uw route op de Rijksweg voor 786m. Neem de rotonde en verlaat deze bij de 1e afrit. Dit is de Gemeenteweg. Vervolg uw route voor 492 m op de Gemeenteweg. Neem de rotonde Gemeenteweg en verlaat deze bij de 2e afrit. Dit is weer de Gemeenteweg. Vervolg uw route voor 1.39 km op de Gemeenteweg.

U verlaat nu Staphorst. U blijft rechtdoor rijden. Volg deze weg voor 1.93 km.

Daarna: Koffie!

Telefoon 4x4 de Veluwe: 06-53243079

Inschrijven is wel gewenst. Dit kan nog steeds op www.4x4develuwe.nl !

Tot zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat er veel jeepforumers komen.... gezellie!!!!!

Ook ik ben herkenbaar aan mijn GROENE XJ, wel is waar uit 1993 maar toch :whistle:;):whistle: (kenteken uit 2001)

Rijden jullie vaak mee met de ritten van 4x4 De Veluwe?

Ikzelf ben namelijk lid van deze vereniging en ga vanaf dit jaar Webmaster worden.

't is voor mij de 1e x

Wil je mijn auto laten staan a.u.b. ? :worshippy: :worshippy:

Veel plezier iig degenen die gaan :worshippy:

Jij hebt toch een ltd?

Ikke een sport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...