Spring naar bijdragen

Benzinetank Onderplaat


billy
 Share

Recommended Posts

hallo ik heb vandaag op het internet een benzinetank(75ltr) beschermingsonderplaat gekocht(traanplaat)

maar nu moet ik hem nog monteren :blush: hoe gaat dit in zijn werk? :yes: als ik de bouten onder de bumper los draai gaat dan de complete tank los :thumbsup: (leunt deze op de beschermplaat). en waar moet ik nog op letten mischien zijn er fotos van iemand die het al eens gedaan heeft (mischien een link).

ben zeer beniewd groeten william :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kan een spanbandje tussen de oude beschermplaat en de tank schuiven, en dan aan allebei de uiteinden goed vastknopen. en dan zou je tank moeten blijven hangen ^_^

en het werkt het makkelijkste met zo weinig mogelijk benzine :yes:

hatstikke goed idee :thumbsup: dat ga ik doe alleen n u nog de tank leeg rijden :blush:

aan de tankplaat zijn ook gaten (groot) zijn dat voor de tankbanden. zijn er nog foto ergens

op het internet :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik heb vandaag op het internet een benzinetank(75ltr) beschermingsonderplaat gekocht(traanplaat)

maar nu moet ik hem nog monteren :yes: hoe gaat dit in zijn werk? :thumbsup: als ik de bouten onder de bumper los draai gaat dan de complete tank los :thumbsup: (leunt deze op de beschermplaat). en waar moet ik nog op letten

De kunsstof tank zit met metalen spanbanden aan de beschermplaat vast. Maak je dus de beschermplaat los, komt de tank mee naar beneden. De beschermplaat zit overigens niet alleen onder de bumper vast maar ook aan de crossmember vóór de tank.

Denk er ook even aan dat de tank met slangen vast zit aan de vulopening en brandstofleidingen. Om de tank te laten zakken moeten deze worden losgekoppeld.

Zet voor je e.e.a. losschroeft een steun onder de tank zodat ie niet onverwachts naar beneden komt zetten!

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die 2 gaten aan de achterkant?? of welke gaten bedoel je??

die tankbanden zitten achterop nog vast met 2 spanbussen, die kan je er zo uittikken, en dan moet hij helemaal los zijn. :thumbsup:

ik zal het proberen einde vande week krijg ik het stuk en dan probeer ik hem er op te zetten...... dan zet ik nog even foto op mn link. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...