Spring naar bijdragen

Hoe Zit Het Nou Met De Grill


Rick van Unen
 Share

Recommended Posts

Beste Rick,

Ik wil hier niet de wijsheer zijn maar naar mijn bescheiden mening en ervaring is de eerste Jeep een MB met 9 sleuven, de opvolger de CJ2A met 7 sindsdien zijn alle CJ,S met 7 sleuven/openingen afgeleverd geweest en daar hebben DC een patent op.

Er zijn in andere modellen soms afwijkingen maar 7 is de standaard/norm.

Destijds hadden ze verschillende rechtzaken over met Koreaanse,GM met Hummer en dergelijke ze hebben tot op heden het altijd gewonnen.

GR Hein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine rechtzetting 87Wrangler ze hebben van GM/Hummer idd niet gewonnen in de zin van we gaan het verbieden, Ami's onderling hebben beslist dat GM het wel kon gebruiken mits betaling op het patent, zo waren beide partijen tevreden. Ook door toedoen van enkele senatoren die daar in bemiddeld hebben omwille van het patriotische feit dat de H1 een directe nazaat was; niet op technisch vlak maar dan wel historisch.

En zoals ik vermelde niet alle Jeeps waren/hadden 7 sleuven /openingen, zie Wagoneer en Cherokee en GC.

Gr Hein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine rechtzetting 87Wrangler ze hebben van GM/Hummer idd niet gewonnen in de zin van we gaan het verbieden, Ami's onderling hebben beslist dat GM het wel kon gebruiken mits betaling op het patent, zo waren beide partijen tevreden. Ook door toedoen van enkele senatoren die daar in bemiddeld hebben omwille van het patriotische feit dat de H1 een directe nazaat was; niet op technisch vlak maar dan wel historisch.

En zoals ik vermelde niet alle Jeeps waren/hadden 7 sleuven /openingen, zie Wagoneer en Cherokee en GC.

Gr Hein

Inderdaad Hein,

Jeep (Chrysler) wilde een rechtzaak aanspannen, maar e.e.a. is door bemiddeling en een "financiële transactie" geschikt. Die rechtzaak kwam dus niet, en is dus ook niet gewonnen. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...