Spring naar bijdragen

Cherokee Gezocht Van Rond 1990


RTreffers
 Share

Recommended Posts

Ik ben de bezitter van een Suzuki Vitara JLX VAN uit 1991, echter zinds kort besmet door het jeepvirus.

Vandaar dat ik momenteel op zoek ben naar een Cherokee van rond 1990.

Het lieft automaat en lederen bekleding.

Vanwege mijn studie zal ik eerst mijn Vitara kwijt moeten alvorens ik een Cherokee kan aanschaffen, dus als je iemand weet...

Eventueel ruilen is ook een mogelijkheid :whistle:

M.v.g

Rudi Treffers

28.01.07

Vitara is verkocht, wordt woensdag opgehaald!

Budget van ongeveer 2.000 euro beschikbaar voor een Cherokee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste ruud, eerlijk gezegd denk ik dat je beter even kunt wachten met de aankoop , je kan nooit 100% zeker weten dat je de eerste jaren zonder kosten rond kan rijden met een net gekochte gebruikte cherokee , je rijd nu een vitara , dan begin je al met een ander benzine verbruik dan wat je gewend bent , en dat is echt heel anders dan de vitara , je bent bij me geweest en begon over 2 banden die aan vervanging toe zijn, daar heb je gelijk in , maar zoiets zal vaker gebeuren vooral als je wil doen waar de auto voor gemaakt is het terrein rijden ! je zag er erg tegenop omdat 2 banden duur waren, maar ruud dit zijn kosten die je vaker zou tegenkomen , mijzelf lijkt het belangrijker dat de techniek 100% is .mijn broer had de auto staan voor de export , vandaar ook geen a p k plicht , een nieuwe a p k is zo gebeurd , maar ook ik besluit om je de auto niet te verkopen , maar ik hoop dat je in de toekomst slaagt voor een goede cherokee het liefst zonder problemen , en je kan er beter zoveel mogenlijk bekijken binnen je budget voordat je er 1 koopt , kopen is zo gebeurd maar je wilt er ook van genieten en zo weinig mogenlijk extra kosten denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Jeep is eenmaal niet een auto waar je doorgaans zorgeloos mee kan rijden , maar er zijn uitzonderingen ,zijn alleen ver te zoeken getuige dit Forum .

Iets om over na te denken als je een Jeep wil.

Maar bij andere merken en type,s kan en gaat er ook van alles mis , een voorbeeld is Mercedes waar ook nog al eens iets aan mankeert , meest de electro zoals ik bij kennissen wel eens zie ,

Zonder geluk vaart niemand wel :whistle::whistle:

Maar als je bang bent dat je onkosten krijgt niet aan Jeep beginnen zoals verkoper al stelt :bye1:

Nog succes Ruud met evt. Jeepke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zicht helemaal niet bang voor de kosten.

Denk als ik een goede jeep kan vinden dat deze kosten best allemaal zullen meevallen.

Heb de auto van SINTY gister bekeken echter klopte het 'verkoopverhaal' niet.

Dit gaf mij gewoon niet het goede gevoel dat ik wel graag wil hebben bij aanschaf van de Cherokee.

Een Jeep is eenmaal niet een auto waar je doorgaans zorgeloos mee kan rijden , maar er zijn uitzonderingen ,zijn alleen ver te zoeken getuige dit Forum .

Iets om over na te denken als je een Jeep wil.

Maar bij andere merken en type,s kan en gaat er ook van alles mis , een voorbeeld is Mercedes waar ook nog al eens iets aan mankeert , meest de electro zoals ik bij kennissen wel eens zie ,

Zonder geluk vaart niemand wel :whistle::whistle:

Maar als je bang bent dat je onkosten krijgt niet aan Jeep beginnen zoals verkoper al stelt :bye1:

Nog succes Ruud met evt. Jeepke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zicht helemaal niet bang voor de kosten.

Denk als ik een goede jeep kan vinden dat deze kosten best allemaal zullen meevallen.

Heb de auto van SINTY gister bekeken echter klopte het 'verkoopverhaal' niet.

Dit gaf mij gewoon niet het goede gevoel dat ik wel graag wil hebben bij aanschaf van de Cherokee.

beste ruud, ik zou graag willen weten wat er aan het " verkoop verhaal" niet klopt?

je bent voor mij een wildvreemde, je vroeg is het goed als ik de cherokee een dag mee mag nemen om te laten chekken, dat vond ik goed, nou welke vreemde geeft jou nou ze eigen auto voor een dag mee ? ik wel , omdat ik aan de auto niks te verbergen heb en ook niets liever had gewild dat jij er blij mee was , de cherokee staat sinds oktober jongstleden bij mij in de garage , ik rij zelf in een andere auto dat weet je , het enige waar je gelijk in had dat is dat de 2 voorbanden niet goed zijn , en dat er geen a p k opzit , dat heb ik je ook uitgelegd de auto was bestemd in de toekomst voor de export en daar geld geen apk verplichting , maar vertelde je ook erbij dat een nieuwe apk geen probleem was , nou wat doe ik dan verkeerd??? geef een wildvreemde toestemming om een een dag mijn auto mee te nemen, dus als ik van plan was jou te benadelen dan had ik dat beslist niet gedaan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rudi,

Ik ben in het bezit van een originele donkerblauwe Cherokee Performance uit 1992.

Deze cherokee (slechts 500 van geproduceerd) is door BBS voorzien van:

- Volledig lederen interieur, dus ook deurpanelen en dashboard

- BBS lichtmetalen velgen en sportstuur met BBS logo

- Speciale voor/achter bumpers

- speciale dubbele uitlaten (voor een geweldige sound)

- Cherokee is in originele goede staat en nog geheel compleet

Interesse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rudi,

Ik ben in het bezit van een originele donkerblauwe Cherokee Performance uit 1992.

Deze cherokee (slechts 500 van geproduceerd) is door BBS voorzien van:

- Volledig lederen interieur, dus ook deurpanelen en dashboard

- BBS lichtmetalen velgen en sportstuur met BBS logo

- Speciale voor/achter bumpers

- speciale dubbele uitlaten (voor een geweldige sound)

- Cherokee is in originele goede staat en nog geheel compleet

Interesse?

Die heb je toch pas 3-4 weken???

"Sinds 1 januari de trotse eigenaar van een cherokee performance."

Nou al weer weg???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SINTY:

Heb een en ander reeds toeglicht via MSN.

Rudi

Die heb je toch pas 3-4 weken???

"Sinds 1 januari de trotse eigenaar van een cherokee performance."

Nou al weer weg???

Ik heb zeker interesse in de auto?

Mag ik vragen waarom jij hem wegdoet?

Rudi

Beste Rudi,

Ik ben in het bezit van een originele donkerblauwe Cherokee Performance uit 1992.

Deze cherokee (slechts 500 van geproduceerd) is door BBS voorzien van:

- Volledig lederen interieur, dus ook deurpanelen en dashboard

- BBS lichtmetalen velgen en sportstuur met BBS logo

- Speciale voor/achter bumpers

- speciale dubbele uitlaten (voor een geweldige sound)

- Cherokee is in originele goede staat en nog geheel compleet

Interesse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn emailadres staat in mijn profiel als het goed is, ik heb hem ook naar je gemaild zojuist.

Ben erg benieuwd!

Mag ik vragen waarom je een Low output gaat aanschaffen?

Beste Rudi,

Nu ben ik de trotse eigenaar van de Cherokee High Output, morgen wellicht van een Low Output.

Nogmaals de auto bevindt zich in originele staat.

Als je een email adres stuur, krijg je heule mooie foto's te zien.

Oh ja a.s. vrijdag krijgt de gehele aandrijflijn nieuwe olien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...