Spring naar bijdragen

Vraagje


Trickie
 Share

Recommended Posts

Zoals jullie weten, ben ik sindas een week of wat de trotse eigenaar van een jeep Wrangler en nou heb ik een vraagje ........

Ik heb een draaiknop in me wrangler zitten en ik weet niet wat daar het doel van is (zit die er orgieneel in of niet???)

PICT0034.JPG

PICT0035.JPG

PICT0036.JPG

Ik hoop dat mijn vraag niet al te dom is.....

en ja ik heb een vraagbak voor de wrangler besteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik herken het niet als iets wat ik vaker heb gezien in mijn 92er of in een andere, het ziet er ook uit alsof het later is ingebouwd. lijkt op een versteller of dimmer oid. misschien van de interieur verlichting. of van in hoogte verstelbare koplampen... kun je zien waar de draden heen lopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

links boven de draai knop zitten drie knopjes voor een ruiterwisser, verwarming, en mistlamp ,,,,, achter in de wagen ligt een stekkerblokje ik denk nu dat er een hard top op gezeten heeft met eventueel binnen verlichting en dat dat de dimmer daar van is of dat je daar gewoon de stroom kan uitschakkelen als er geen hard top op zit.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
links boven de draai knop zitten drie knopjes voor een ruiterwisser, verwarming, en mistlamp ,,,,, achter in de wagen ligt een stekkerblokje ik denk nu dat er een hard top op gezeten heeft met eventueel binnen verlichting en dat dat de dimmer daar van is of dat je daar gewoon de stroom kan uitschakkelen als er geen hard top op zit.........

de dimmer van de interieurverlichting zit op de draaiknop naast de verlichtingsschakelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhh kweet niet, maar heb heb 89'er er daar zit de regelbare interval vd ruitenwisser gewoon op het handeltje.... of hebt dat gewoon met het modelletje te maken??? die van mij is een LAREDO, hangt ook nog een airco unit onder het dash. zo'n beetje waar bij jou dat knoppie zit, daar zitten bij mij de bediening van de airco. Kweet nie???? :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...