Spring naar bijdragen

Baggeren In Strijen


nick
 Share

Recommended Posts

He kijk een rooie...was dat plaatje niet genomen op het moment dat jij me er wel effe zou uit trekken?!?!?!(o Ja zie mezelf op de achtergrond door de modder strompelen) :worshippy: Nou ja tot straks....ga maar is effe liggen, het is zo weer straks! Eerst effe richting EJA Camaro om die effe weer wakker te schudden om de nodige rondritjes door de hoeksche waard te geven met een camaro en dan door om Jeep(Ed) op te pikken. Hij mag weer als bijrijder mee!!! Sorry Ed....Word weer sleeplinten werk!!! :wacko::thumbsup::huh: Motten binnenkort toch maar is effe die XJ van je onderhanden nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

He kijk een rooie...was dat plaatje niet genomen op het moment dat jij me er wel effe zou uit trekken?!?!?!(o Ja zie mezelf op de achtergrond door de modder strompelen) :worshippy: Nou ja tot straks....ga maar is effe liggen, het is zo weer straks! Eerst effe richting EJA Camaro om die effe weer wakker te schudden om de nodige rondritjes door de hoeksche waard te geven met een camaro en dan door om Jeep(Ed) op te pikken. Hij mag weer als bijrijder mee!!! Sorry Ed....Word weer sleeplinten werk!!! :huh::wacko:;) Motten binnenkort toch maar is effe die XJ van je onderhanden nemen!

Tot zo !!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer goed geregeld allemaal! Koffie, frituurtje, frisje...als was er!!! :thumbsup: Wederom Nick z'n family helemaal TOP!! Ook het dompelpompje in de sloot was briljant om na alle strijd weer de remmetjes schoon te maken! :lol:

Geen foto's gemaakt of gefilmd...maar d'r waren weer zat andere camera's dus dat komt wel goed denk ik zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mega goed geregeld :lol: ,.....perfecte catering

img0026pd1.jpg

:lol: ( met banaantjes, sorry Nick :whistle: ...je krijgt een nieuw zakje van de week...) , lekker terrein om wat te driften en wat heuveltjes af te toppen :wacko: ...en perfect weer :thumbsup: !!! Foto`s volgen vanavond/vannacht of morgen alsmede de video`s (als het lukt.. -_- .)

Kortom ,..voor herhaling vatbaar. :bye1:

Dieseltank in action.....

img7361ks8.jpg

img7383yi9.jpg

En de Nieuwe Blue 4.2 in een oud en bekend gat......

img7286xt1.jpg

Nog wat "bekenden"......

img7295uy1.jpg

Psssssttt,...Jan,...verkopen ???

img7371el9.jpg

img7328xo9.jpg

De rest volgt....

img7395on4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste moeten we Nick en zijn ouders bedanken,in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:

De catering was perfect geregeld,er was echt van alles.(patat,broodjes kroket,broodjes frikandel en de rest van dat spul)

Vandaag echt een perfecte dag geweest om te blubberen(dat was het zeker).Eigenlijk iedereen zonder kleerscheuren weer naar huis gegaan.

Blue4,2 en ik kwamen het terrein op rijden en dan zet je de wagen in zijn 4x4,dus de blubberbak ingedoken.Mooi we stonden na 5 meter muurvast.Wat bleek de voorwielen werden niet aangedreven.

Nou was natuurlijk heel de wagen uit elkaar geweest dus het meest logische was dus dat er een vacuumslang ergens los moest zitten.En ja hoor,de aansturing van de vooras zat nog los.

Fijne was dat we aardig wat vergelijkingsmateriaal hadden(er reden alleen maar YJ's CJ's en TJ's)

In de blubber de slang er op gezet en gassen met die bak.Voor de rest helemaal geen problemen meer gehad.

Ik moet nog wat rechtzetten,er waren wat meer problemen voor Blue4,2. Ten eerste een lekke band,niet lek maar zand ertussen en die nummerplaat.Tja weer de nummerplaat voor er van af,maar nu deed Nils het zelf. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst even een paar mensen in het zonnetje zetten :thumbsup:

Nick - Super geregeld. Ik heb een topdag gehad.

Nick's ouders die een heuse partytent hadden geregeld, compleet met frituur, friet, broodjes frikadellen

Ed - die zijn naam The Jeepdoctor helemaal heeft waargemaakt. Eerst een noodreparatie aan mijn benzinefilter waar een straaltje benzine uitliep precies op het uitlaatspruitstuk; vervolgens elektrische problemen oplost en tot slot mij kwam helpen toen ik op de terugweg stil was gevalllen samen met Nick en EJA Camaro.

nick-002.jpg

nicksmam-002.jpg

ed-001.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was lekker weer, er werd leuk gereden(geploegd), er was een blauwe jeep die zowat elke 5 minuten vast zat, er was een catering die zijn gelijke niet kent allemaal geregeld door nick zijn ouders( je zou er zo ereforummers van maken) jongen ben zuinig op zulke ouders!

mij was het wat te gortig om er in te gaan maar m'n jongste zag kans om samen met ed zijn zoon ieder zo'n kilo of twee, drie modder tot aan deroren mee te zeulen.

deef bedankt voor het meerijden en janjeep bedankt dat m'n zoon een ronde met je mee mocht super jongens

big fun!!!

En de Nieuwe Blue 4.2 in een oud en bekend gat......

img7286xt1.jpg

toen was ie nog blue,later was ie mauve(beige)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was voor mij wel een eind rijden vanuit Duivendrecht (de enige -drecht die bij Amsterdam ligt en niet bij Rotterdam), maar na twee uur was ik er dankzij de werkzaamheden op de Brienenoordbrug. Het eerste stukje bleek meteen het lastigste met diepe natte bagger en eenmaal op het zandplateau aangekomen lag er een klein maar prachtig terrein om lekker te rijden. na een warme ontvangst met koffie en koeken door Nick's ouders werd het tijd om eens een rondje te maken en ondanks de aanmoedigingen van Nick eerst maar eens op safe gespeeld. Eindelijk mijn lier eens kunnen proberen (yes, hij doet het) toen Ed ontdekte dat er ergens benzine lekte. Lekken was zwak uitgedrukt: het filter stond met een straal benzine op het uitlaatspruitstuk te lekken. Nadat de brandblussers waren gehaald werd er direct een noodreparatie uitgevoerd en konden we weer lekker de modder in.

Ik ben rond 3 uur naar huis gegaan ivm zieke kinderen thuis, maar viel een kilometer verderop als stil. Gelukkig kwamen Nick, EJA Camaro en Ed wederom te hulp en is de boel gefixed met slangklemmen en fietsbandbandenplak en was ik rond vijf uur thuis. Iedereen bedankt en hier de foto's:

terrein-001.jpg

terrein-002.jpg

terrein-003.jpg

terrein-004.jpg

alljeeps-001.jpg

alljeeps-002.jpg

alljeeps-003.jpg

alljeeps-004.jpg

blue-001.jpg

blue-002.jpg

blue-003.jpg

blue-004.jpg

nick-001.jpg

nick-002.jpg

nick-003.jpg

deef-001.jpg

deef-002.jpg

deef-003.jpg

deef-004.jpg

diesel-001.jpg

ed-001.jpg

diesel-001.jpg

partytent-001.jpg

partytent-002.jpg

nicksmam-001.jpg

nicksmam-002.jpg

ad-001.jpg

ad-002.jpg

3gens.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was echt een gezellige dag vandaag ! lekkere broodjes , leuke mensen en goed weer ! :thumbsup:

en wat goede organisatie ! thanx....

ik heb ook een paar pics , hiero...

oja , ik wilde ook ff die mafkees in die BLAZER ff bedanken voor die extra adrenaline shot !

RIMG0089.jpg

RIMG0087.jpg

RIMG0085.jpg

RIMG0083.jpg

RIMG0077.jpg

RIMG0068.jpg

RIMG0067.jpg

RIMG0066.jpg

RIMG0065.jpg

RIMG0062.jpg

RIMG0061.jpg

RIMG0058.jpg

RIMG0052.jpg

RIMG0051.jpg

RIMG0050.jpg

RIMG0048.jpg

RIMG0047.jpg

RIMG0046.jpg

RIMG0044.jpg

RIMG0041.jpg

RIMG0043.jpg

RIMG0037.jpg

RIMG0024.jpg

RIMG0018.jpg

RIMG0010.jpg

groetjessssss Dave en Linda :lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...