Spring naar bijdragen

Recommended Posts

G avond luitjes

net mijn remschijven laten vlakken (1,5 maandje terug)

beginnen ze volgens mij weer krom te raken die krengen, (trillen bij remmen)

ik heb trouwens alleen de voorste laten slijpen, daar remt ie toch voor 75 %

geef eens wat tips

gr ruud

ps moet zeggen dat ie toch wel lekker rijd 135 km p u naar oostenrijk

ong 1 op 8,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Investeer in 1 keer in een setje Brembo schijven, dan zijn je problemen opgelost.

Ik heb met de WG 4 (!) sets schijven kromgereden op 40.000km. Allemaal onder garantie vervangen, maar het blijft teveel. Nu heb ik er geen probleem meer mee, de nieuwe schijven zijn blijkbaar beter. Maar als het nog 1 keer voorvalt, komen er bij mij zeker Brembo's op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een garage zoeken met deze apparatuur?

Mad-Tooling

De juiste oplossing

--------------------------------------------------------------------------------

De meeste automobielfabrikanten erkennen dat de enige juiste bewerkingsmethode voor het opnieuw in lijn brengen van de remschijf alleen aan de auto kan gebeuren. Voorwaarde is dat de uitlijning geschiedt vanaf het opspanvlak van de remklauworen. De MAD DA2002, DA8700 en DA9000 zijn in samenwerking met toonaangevende autofabrikanten ontwikkeld.

Kenmerken voor MAD afdraaiapparatuur

1 Elimineert Run-out, DTV en overmatig remgeluid volledig.

2 Bespaart demontage en montage, en afstelling van de remschijf.

3 Garandeert een optimaal raakvlak tussen remblok en remschijf.

4 Overal inzetbaar, op hefbrug of de werkvloer.

5 Universele montage aan de remklauworen.

6 Past op 99% van alle personenwagens en lichte bedrijfswagens, met of zonder ABS.

Het resultaat

Het resultaat: in één handeling alle remproblemen opgelost, in circa 20 minuten per remschijf, inclusief demontage en montage van het wiel.

Inmiddels is de remschijfafdraai-apparatuur van MAD goedgekeurd als werkplaatsequipement door de meeste autofabrikanten en zelfs vaak voorgeschreven. Doorslaggevend zijn de besparing in reparatiekosten en vooral de tevredenheid van de klant op lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Brembo schijven is dat wat zijn dat die met ventilatie gaten en gleuven er in (drillled en slotted) ? Iemand een cheap adresje hier in nl ?

Ed

Ik ben van plan ze bij tirerack te bestellen, als je interesse hebt kunnen we eventueel de verzendkosten delen?

Tirerack ZJ

Ik ga trouwens voor de gewone Brembo schijven (3 keer zo goedkoop als drilled: $33,- per stuk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.autopartsonline.nl

Hallo misschien heb je hier wat aan, hier hebben ze ook goede vervaningsschijven die niet krom trekken. Het kromtrekken komt door als je een lange rit hebt gehad en dan hard afremd en vervolgens bij het stilstaan (onbewust) het rempendaal te hard ingedrukt houd, dan blijven de remblokken te lang op één plek staan vervolgens gaan ze door de hitte kromtrekken. Met regenachtig weer word het nog erger doot snel afkoelling door water. Het is een algemeen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dan het advies van de kenners qua remmen voor de ZJ ???? met/zonder gaten en welke ? Brembo of andere ? Wil in ieder geval af van de kromme schijven iedere keer.

Met sleuven en gaatjes geeft in iedergeval meer koeling, neem ééns contact met het adres wat ik je gepost hebt op, ik heb er goede ervaring mee, su6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...