Spring naar bijdragen

Liftkit Xj Omzetten Naar Zj ?


Recommended Posts

Hoi,

ik zit met een vraagje.

Ik heb een 4" gelifte WG waar ik af en toe mee op de Portugese rotsen vertoef, maar om hier wat extremer te spelen bezit ik ook nog een XJ 4.0 Helaas heb ik hier wat motorproblemen mee (lees : opgeblazen).

Aangezien ik een Grand rijder ben in hart en nieren, wil ik nu de XJ vervangen door een ZJ 5.2. Niet de meest voor de hand liggende optie, maar al was het maar om de critici te overtuigen dat het met dergelijke luxebak ook gaat.

Mijn XJ heeft een 6.5" lift van Rough Country, de X-series. Nu dacht ik het volgende, aangezien de voorwielophanging van een ZJ identiek is aan een XJ, kan ik een groot deel van die liftkit overplaatsen en moet ik enkel voor achteraan andere spiralen bijkopen en eventueel andere draagarmen.

Hoeveel lift zou ik hier vooraan mee creeëren ? Want een ZJ is vooraan een stuk zwaarder, dit om te weten welke coils ik moet bestellen voor achteraan.

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie ? Moeten er nog andere aanpassingen gedaan worden ?

En wat is jullie idee hierover ?

De ZJ zou voor 90% offroad gebruikt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...