Spring naar bijdragen

Trackbar Achter...


Blue4.2
 Share

Recommended Posts

Merk er niks van Nils Gewoon weghalen. achter......

Voor merk je wel degelijk en kun je een verstelbare monteren met quick disconnects.

Akls je dan terrein in gaat de disconnects ( stabilisatorstangen ) los en de trackbar los.

Daarna op de weg weer alles vast.

Als je hem voor eraf hebt gaat je auto duiken bij remmen bij een rontonde wilie rechtdoor.

Het went en er zijn Jeepers die zonder rijden. Ik heb hem alleen acter weg en dat scheelt een hoop maar kijk wel of je spatscheremn hoog genoeg zitten. Bij mij lopen de banden aan en moet ik of een bodylift of hogere bumstops of een en ander weg slijpen. Denk dat ik voor het laatste ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou de achterste hoeken in je wielkasten waar je fenderflares vastzitten in de gaten. Als ie inveert gaat je as naar achteren en kan je band die hoek raken. en vouwt het de rand van body en flare naar binnen.

Zal het in de gaten houden...zitten nu nog 31'ers onder. Dus moet denk ik wel lukken! Wil in de nabije toekomst waarschijnlijk wel een maatje of twee maatjes groter(al ga ik dan wel weer ruimte opofferen die ik nou gewonnen hebt, en de 31'ers mistaan niet echt maar wil wat bredere slofjes, dus zal je ook wat groter moeten gaan). Dan zal je wel denk ik wel verlengde bumpstops moeten aanbrengen!?!?! Volgend verlof in mei maar is testen...Dan had JCN geloof ik nog wel wat mooie evenementjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keb 3" bodylift en 4.5 verenlift in combinatie met 33ers. Ik heb geen bumpstops en dat gaat net.......... <_<

En betreft trackbar en disconnects.

Achter zit helemaal niks. Met het veranderen van de achteras niks terug gezet.

Voor heb ik disconnects en zo'n verstelbare trackbar. Zonde van het geld.

Gebruik beide niet. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keb 3" bodylift en 4.5 verenlift in combinatie met 33ers. Ik heb geen bumpstops en dat gaat net.......... :whistle:

En betreft trackbar en disconnects.

Achter zit helemaal niks. Met het veranderen van de achteras niks terug gezet.

Voor heb ik disconnects en zo'n verstelbare trackbar. Zonde van het geld.

Gebruik beide niet. :D

jouw 33'ers zijn die 12 of 10,5' breed? of maakt dat niks uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bleu 4.2,

Op de openbare weg:

Je merkt het alleen als je een scherpe bocht neemt met veel vaart dan heb je het gevoel dat je Jeep onder je vandaan glijd (wat niet gebeurt natuurlijk)

terrein: heb je alle voordelen al gehoord veel flex.

Succes met de keuze.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Nou Jeeeped en ik waren vanavond toch aan het klooien aan m'n wagen, dus hebben we gelijk maar die achterste trackbar eronder vandaan gesloopt. Gelijk maar even laten flexen op een paar oprijbruggetjes en idd. het verschil is aanmerkelijk!!!!:thumbsup::worshippy:(helaas geen foto, batterijen waren weer is op:frusty:)

Tijdens het rijden idd ook vrijwel geen verschil. Hij veert eigenlijk nog prettiger dan voorheen.

Nou motten er voor dan ook nog maar is Quick disconnects komen:yes:. Voor wil die nog steeds niet zo flexen.

Wat betreft ruimte in de wiel kasten...heb nog wel wat over, maar 33' gaan denk ik niet passen.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeh idd, maar zoals gezegd hebben we het 'm al laten flexen en voorlopig heb ik ruimte zat met de 31'ers. Dus de standaard bumpstops zijn ok! Dus dat gaat gemakkelijk zo met bodyift en shacklelift.. Alleen ik denk dat grotere banden wat kritisch worden. 32'ers zullen gaan, 33érs zonder verlengde bumpstops niet(maar ja dan ga je weer inleveren, dus dan moet ie echt een verenlift hebben). Maar voorlopig ben ik hier al heel happy mee!:worshippy::thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...