Spring naar bijdragen

Bijna Een Gc....


Recommended Posts

Hallo iedereen,

Zoals ik in mijn vorige topic al aangaf ben ik op zoek naar een gc grijs kenteken op lpg. Inmiddels heb ik mijn huidig auto verkocht en dus hard op zoek. Mijn oog is gevallen op een 95er gc 5.2. en als tweede optie een 98er 4.0 Er zit nogal behoorlijk prijsverschil in dus ga eerst naar beide kijken. Met een beetje geluk is dit snel rond.....

Wat ik wilde weten is welk werkplaatshandboek jullie adviseren? Haynes chilton of iets anders.....

Zijn er verzekeraars met speciale tarieven voor deze gevallen. ( en dan bedoel ik gunstige special tarieven. ) De anders "specials"geven ze maar al te graag af.

Oja Ik ga uit van een gemiddeld verbruik van 1 op 6 ongeveer met als hoofdmoot snelweg kilometers.. Met een niet al te zware rechtervoet. Is dit een beetje reeel of moet ik deze gedachte bijstellen ( slik )

Ben weer benieuwd naar jullie reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oog is gevallen op een 95er gc 5.2. en als tweede optie een 98er 4.0

Oja Ik ga uit van een gemiddeld verbruik van 1 op 6 ongeveer met als hoofdmoot snelweg kilometers.. Met een niet al te zware rechtervoet. Is dit een beetje reeel of moet ik deze gedachte bijstellen ( slik )

Neem, als hij verder goed is, de 98'er 4.0L. Gezien je op gas gaat rijden is deze motor veel beter geschikt dan de 5,2 V8!

En gezien je uitgangspunt qua verbruik............... yup....... neem de 4.0 haha :)

Ter vergelijking, ik heb over de afgelopen 22.000km 1:7,8 gereden met mijn 98'er XJ 4.0L. (erg veel snelweg overigens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...