Spring naar bijdragen

Te Koop: Jeep Dj5 232ci - 1978 - 49.000km


GTLTS
 Share

Recommended Posts

Helaas...

Ik moet mijn DJ5 weg doen. Op het moment wil hij niet starten maar doordat ik druk ben met mijn studie en mijn

laatste jaar inga heb ik de tijd niet om dit te verhelpen. Dus te koop aangeboden...

Mijn Jeep DJ 5

Merk: Jeep

Bouwjaar: 1978, Wegenbelastingvrij.

Brandstof: Benzine

Kleur: Zwart

Massa ledig voertuig: 1180 Kg.

Aandrijving: Achterwiel aangedreven en dus niet 4x4!

Motorinhoud: 3.8 Liter 6-cilinder

Soort motor: AMC 232 CI.

Versnellingsbak: Automaat, Torqueflite 727

Achterdifferentieel: Dana 44

APK tot: 18 Mei 2007

Kilometerstand: 30.500 miles/49.000 km.

Bijzonderheden:

Wolfrace Slot velgen

BF Goodrich Mud Terrain banden (achterop de auto een stalen velg met all terrain band en bij de auto zitten nog vier hele goede all terrain wielen).

Dit is niet de bekende vierwielaangedreven CJ 5 maar een tweewielaangedreven versie daarvan. Zeer zeldzaam in Nederland (Europa) en biedt voldoende mogelijkheden voor degenen die nooit zwaar terrein zullen opzoeken.

Deze Jeep DJ 5 is gebouwd in 1978 en compleet gerestaureerd en voorzien van een Kayline softtop in 1998 in de VS door Safari Kar International (12126 Woodruff Avenue, Downey CA 90241). De auto is op 28 Januari 1999 op Nederlands kenteken gezet.

Recent is er een nieuwe accu ingezet, zijn de bougies vervangen en is het relais vervangen bij een Mercedes G-Klasse center (bonnen aanwezig).

Op het moment start de auto niet (hoogst waarschijnlijk door vuil in de brandstoftoevoer). Maar dat moet makkelijk verholpen zijn door de brandstoffilter na te kijken of de carburateur schoon te maken. Ikzelf heb in verband met mijn studie de tijd niet om hem weer startend te krijgen en moet hem daarom helaas weg doen. De auto zit heel mooi in de lak en is geheel hard. optisch echt een plaatje! En afgezien van het startprobleem technisch helemaal goed.

Vraagprijs: 7750

jeepdj5famc23238i6torquzl3.jpg

p5180302xm3.jpg

imageoccasionbig3fh8.jpg

Als jullie meer willen weten. Mail me op joekvanmechelen@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...