Spring naar bijdragen

ff wezen spelen....


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Kom ik er zaterdag toch achter dat er hier vlakbij een leuk, klein, speelterreintje ligt....:wacko:

post-160-12873015718472_thumb.jpg

post-160-12873015714142_thumb.jpg

Dus 1e paasdag ff wezen rijden met m'n zwager.

Dat begon meteen al goed: Bij aankomst stond er eenpost-160-1287301572203_thumb.jpgauto voor het terreintje geparkeerd, naast enkele andere auto's...:frusty:

Dus eerst maar eens met de benenwagen het terrein op, en ja hoor: De hermandad was bezig om een paar ouders met (jonge) kinderen op mini crossmotortjes weg te sturen... Tja, Pasen en dus weinig te doen waarschijnlijk.... De agenten vertelden dat er gebeld was vanwege geluidsoverlast.... Tuurlijk!!!! ( 500 meter in de omtrek geen huis of boerderij te vinden...)

Crossen was dus niet meer toegestaan... dus ff nagevraagd aan "oom agent" : "Mag je hier niet crossen????"

"Nee m'neer... crossen geeft geluidsoverlast en mag dus niet!"

"Ok..ok.... "

Nadat de politie ( én de crossers) vertrokken waren, zijn we rustig het terreintje opgereden! Tenslotte crossen wij niet! :worshippy:

Afijn: even lekker een uurtje gespeeld dus! ( Met publiek: De naaste (500meter) buurman van het terrein!! )

post-160-12873015722448_thumb.jpg

post-160-12873015725969_thumb.jpg

Overigens kon ik met m'n APK banden geen potje breken... bijna "0" grip.. :yes:

De lokatie van het terreintje geef ik hier niet vrij... de reden zal duidelijk zijn: Het is daar gewoon niet helemaal legaal...

Ondanks dat het héél klein is, hebben we op 1e paasdag toch ff lekker gespeeld.... en da's beter dan de hele dag suf thuis zitten...:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...